Wie heeft hem?
Ik speel hem nu add me maar.
PSN: pikeepikee
Topic: Medal Of Honor Beta
19 juni 2010om 11:26
Wie heeft hem?
Ik speel hem nu add me maar.
PSN: pikeepikee
ik moet de v.i.p code van bfbc hebbe.. 🙁
Weet ik, ik heb bfbc
Ik vind het zwaar klote, ik heb BFBC2 met VIP code maar er si dus een bug op de site van MoH.
Kennelijk is ie nu min of meer opgelost(de bug) maa het lukt nog steeds niet.
heb je medal of honor ook al ge-pre-ordered dan? dat moest toch ook voordat je die beta kon downloaden?
bij mij slaatie steeds vast.. heel vervelend..
ga bfbc2 maar gewoon spelen er zit toch bijna geen verschil gaar rot spel
[quote]ga bfbc2 maar gewoon spelen er zit toch bijna geen verschil gaar rot spel[/quote]
Heb je beide gespeeld dan?:|?
Het heeft idd wel wat weg van BF BC2. De MP van MoH wordt niet voor niets gemaakt door Dice. Ik snap wat hij bedoeld. Bijv. de grenade launcher voelt bijna exact hetzelfde aan als die van BF BC2. En zo nog wel meer dingen.
Heb nog maar een uurtje gespeeld, paar potjes, waaronder ook een vastloper. Maar ben kennelijk niet de enige
Edit: Tot wanneer duurt deze beta? Want ik heb deze week toetsenweek en de gehele week raak ik mijn Ps3 niet/nauwelijks aan.
[quote]Het heeft idd wel wat weg van BF BC2. De MP van MoH wordt niet voor niets gemaakt door Dice. Ik snap wat hij bedoeld. Bijv. de grenade launcher voelt bijna exact hetzelfde aan als die van BF BC2. En zo nog wel meer dingen.
Heb nog maar een uurtje gespeeld, paar potjes, waaronder ook een vastloper. Maar ben kennelijk niet de enige
Edit: Tot wanneer duurt deze beta? Want ik heb deze week toetsenweek en de gehele week raak ik mijn Ps3 niet/nauwelijks aan.[/quote]
nog een maandje dacht ik 😉 als je bij de opties en dan info bij je MOH beta doet, zie je tot wanneer hij loopt.. 🙂
Ik heb hem, gewonnen op Twitter via de Sony Twitter. Je moest retweeten en dan nummer #5 #11 of #22 zijn die retweette. Kreeg ik mail, je hebt DM op Twitter, was het die code, cker nice! :D:D
[quote]Ik heb hem, gewonnen op Twitter via de Sony Twitter. Je moest retweeten en dan nummer #5 #11 of #22 zijn die retweette. Kreeg ik mail, je hebt DM op Twitter, was het die code, cker nice! :D:D[/quote]
He lameass die had je via mij xD
[quote]He lameass die had je via mij xD[/quote]
Dat klopt inderdaad ja, jij retweette het en ik retweette jouw post. Vette own! xD
37 dagen volgens mij:yahoo:
heb net een bericht gekregen van game mania dat, ik omdat ik de Medal of Honor SE heb besteld bij de game mania, mijn voucher code mag gaan halen voor de beta die loopt tot 18 Juli
Haha 18 juli! Dan heb ik nog genoeg tijd om er van te genieten… Vind het namelijk wel een vermakelijke game. De geweren schieten zeker lekker.