Topic: Probleem HELP

23 juni 2010om 18:59

Ik heb een nieuwe pc dus tijdje niet op me ps3 geweest 3 dagen, dus ik wou net gaan ps3,e en opeens kreeg ik dit bericht !!?? wat moet ik doen.

[img]http://i47.tinypic.com/wlsjyc.jpg[/img]

edit: ben naar me anderen acc geweest idd opnieuw die privacy geacpteerd maar doet nog steeds niks ?!

edit: krijg ook een foutcode 8002A24F maar kan het nergens vinden WTF !?

edit: beetje verder gekeken er zijn meer mensen met dit probleem is het een oud probleem of een nieuw probleem ?!

tekst van een ander site:

Geplaatst 23 juni 2010 om 07:27:38 p.m franse site vertaald met google

Terug na een week vakantie en draai op mijn ps3 tot mijn grote verrassing mijn secundaire account niet meer werkt, wanneer ik probeer aan te sluiten vertelt me aan nieuwe omstandigheden en de usage policy eens door mijn hoofdaccount alleen betrekking hebben, ik weet niet waar en hoe dit Handvest te aanvaarden, daarom heb ik een beroep op uw genie te zijn om mij duidelijkheid over dit probleem, dat knaagt aan me meer …

19 reacties

1. User  avatar
    969 XP

omg lol

0
  2. User  avatar
    508 XP

Zorg ervoor dat je acc waarmee je online speelt ook je masteraccount is. Gewoon veranderen in het begin bij het kiezen van de gebruiker.

0
  3. User  avatar
    718 XP

Oke maar deze acc heb ik al 2 jaar ofzo nooit dit bericht gehadt ? ! nu opeens

0
  4. User  avatar
    969 XP

@darksmoke

Ik krijg LAG als ik langs jou SIC scroll xD

Ontopic: tja, wat is je masteraccount? (allereerste wat je gebruikte)

0
  5. User  avatar
    327 XP

Je moet op je masteraccount opnieuw de voorwaarden accepteren, moest iedereen vanaf gisteren.

0
  6. User  avatar
    718 XP

@ Stan

Dat heb ik gedaan maar hij doet het nog steeds niet.

0
  7. User  avatar
    508 XP

Raar. Heb je al eens je internet settings opnieuw doorlopen?

0
  8. User  avatar
    718 XP

Ja. heb van alles gedaan maar niks helpt, dan wordt het maar sony bellen

0
  9. User  avatar
    2449 XP

t enige wat ik hierbij kan bedenken is ff kloten bij de instellingen van je master account.. maar dat heb je blijkbaar al gedaan:P

0
  10. User  avatar
    4682 XP

Dit kreeg ik een paar dagen geleden ook, maar heb er verder geen problemen mee gehad.

0
  11. User  avatar
    718 XP

hmm ja, ik bel gewoon Sony vanmiddag. maar is wel mooi klote want ik kan nu helemaal niks

0
  12. User  avatar
    718 XP

Sony gebeld nog steeds niks !! lijk erop dat ik me acc kwijt ben !! waar alles opstaat

0
  13. User  avatar
    969 XP

lol omg, wat zei sony? of kreeg je hun niet te pakken

0
  14. User  avatar
    718 XP

Lol sony al 3x gebeld en nog steeds niks… ! Maar geen oplossing !! morgen nog 1x bellen, en dan acpteer ik maar dat ik me acc kwijt ben met 979 trophies en mw2 prestige 9 legaal en save data alles !!!!!!!!!!!!

0
  15. User  avatar
    203 XP

ik zou ff sony bellen die weten meer ervan die zitten aleen maar updates neer gaat alles fout of degelijks enzo en meerdere en voor aanmelden 🙂

0
  16. User  avatar
    718 XP

Sony totaal 6x gebeld en ieder een ander oplossing maar niks helpt, maar 1 iemand heeft gezegt dat me probleem naar engeland wordt gestuurd voor onderzoek 😛
    dus ik hoop dat ik me acc nog terug krijgt ! anders ben ik echt alles kwijt !!

0
  17. User  avatar
    722 XP

ahh net iets andere error dan dat ik had zie ik nu

Je kan dit proberen

– Playstation Network
    > Accountbeheer-

Dan gebruikersvoorwaarden opnieuw accepteren

Heb je al gedaan lees ik net.

[url]http://img138.imageshack.us/img138/9098/sl271528.jpg[/url]

probleem had ik

edit:

I beleive you have to re-accept on the Master Account

kreeg ik op andere site als reply

0
  18. User  avatar
    718 XP

Heeft iemand nog tips ?!!? ik wil me acc niet kwijt zijn !! :S

0
  19. User  avatar
    903 XP

[quote]Heeft iemand nog tips ?!!? ik wil me acc niet kwijt zijn !! :S[/quote]

Kreeg laatst ook de melding, maar bij mij deed die het gewoon toen ik het accepteerde

Maar heb je niet, dat ene aanstaan, van ouderlijk toezicht? 😛

0