Topic: PS3 HDD en PlayStation Store aankopen

30 juni 2010om 11:31

Hoi,

ik krijg voor mijn rapport een 320GB harde schijf voor in mn PS3 ^^
maar ik heb mijn aankopen zo langzamerhand ook al 3/4/5 keer opnieuw gedownload (mede door Linux installeren wat zovaak niet is gelukt) , niet geshared ofzo ,
kan ik nu nog steeds mijn aankopen opnieuw blijven downloaden? Of zit hier ook een beperking op als je je account maar op 1 PS3 heb geactiveerd?

Danku,

Marco

10 reacties

1. User  avatar
    420 XP

Je mag officieel maar max 5x downloaden,
    als jij kan aantonen dat door omstandigheden deze downloads 5x zijn vergaan (bv HDD crashes, of andere dingen, weet niet of Linux ook telt) dan krijg je alsnog de mogelijkheid om het 5x te downloaden.

Heb hier inmiddels ook ervaring mee gehad, en ga binnenkort naar mn 3e ps3 toe 😛 .. gister aangemeld bij Sony. Volgende week ff opsturen..

0
  2. User  avatar
    232 XP

Doen ze dat een beetje gemakkelijk? Dat opnieuw activeren van die downloads? Want ze kunnen iig zien op hoeveel PS3’s die account is geregistreerd (en dat is alleen die van mijzelf).

0
  3. User  avatar
    1390 XP

[quote]Doen ze dat een beetje gemakkelijk? Dat opnieuw activeren van die downloads? Want ze kunnen iig zien op hoeveel PS3’s die account is geregistreerd (en dat is alleen die van mijzelf).[/quote]

Anders kun je natuurlijk ook nog een Backup maken van al je files en overzetten naar de nieuwe harde schijf.. maar daar heb je wel een USb stick of externe harde schijf voor nodig (wel met Fat-32 natuurlijk)

0
  4. User  avatar
    232 XP

Ooh ja dat heb ik gelukkig wel (ik heb mn pa voor vaderdag een 500GB externe hdd gegeven waarvan nog 450gb over is xD

0
  5. User  avatar
    232 XP

Nog ff een vraagje

ik wil deze hdd kopen: [url]http://www.hupra.nl/pages/page.aspx?c=productdetail&aid=21278[/url]

maar kan dat wel? Want het is een SATA-300 schijf?

En ik moet het zsm weten want mn ma gaat hem vanmiddag halen:)

0
  6. User  avatar
    1536 XP

Je kan onbeperkt op 1 PS3 downloaden gewoon.

0
  7. User  avatar
    232 XP

Ja maar kan deze harddisk ook in de PS3? Want het is een SATA-300 schijf ofzo, en op internet zie ik allemaal vage dingen erover dat het wel werkt en soms niet weet ik t allemaal.

[url]http://www.hupra.nl/pages/page.aspx?c=productdetail&aid=21278[/url] Deze schijf heb ik t over :O

0
  8. User  avatar
    72 XP

Zover ik weet moet je een 2,5 inch Sata schijf hebben die 5400 rmp (ofzoiets) heeft.

Overigens kan je je PSN account maximaal op 5 PlayStation 3 systemen activeren, en die kunnen dan gewoon onbeperkt downloaden 😉

0
  9. User  avatar
    582 XP

hier voor nog minder een schijf van 500 gig

[url]http://www.gistron.com/info/36168/info.html[/url]

past zowiezo (heb hem zelf ook en van deze site)

zeer betrouwbare site en leveren altijd!! winkel zit hier bij mij om de hoek op grensstation a12, en maat van me werkt er.
    woon zelf in didam..

dus zeker een aanrader

0
  10. User  avatar
    1377 XP

Een interne harde schijf moet 2,5 inch zijn. Sata 150 of sata 300 werkt allebei (300 is sneller). RPM maakt niet uit. Bij 7200 RPM word je PS3 iets warmer maar het levert wel een relatief groot voordeel op (10 to 20 % snellere laadtijden, wat uitkomt op een paar seconden.)

0