Topic: Download Content werkt niet & Sony weet geen antwoord

30 juni 2010om 16:47

Hoi,
Nou dit is het verhaal;
Vandaag ( 30-6-2010 ) heb ik de Download Content “Mag Interdiction Power Pack” gekocht voor 7,99 in PSN Store.
Alles ging goed, heb ook de goede BCES code gekozen 00558 ( want je had er namelijk 2: 00558 en 00818 ) downloaden en installeren ging verder prima. Nu Mag opgestart en moest een update installeren ( 1.06 ) ging ook prima. Nu wilde ik een potje met de nieuwe Maps spelen die bij de DLC zaten. Nu komt het leuke;
Ik ging naar de optie om met die nieuwe maps te spelen staat er nog een slotje op dat ik het nog moet kopen. Ik opnieuw installeren, Game er in en er uit, maar nee niks hielp.
Heb ik net Sony gebeld en die wisten mij na 16 minuten en 48 seconden te vertellen dat ze het naar Engeland zouden opsturen want hier hadden ze geen antwoord op. Nou daar zit je dan 8,- gespendeerd en hij doet het niet:hypo:

Weet iemand hier misschien wat het probleem is? De PS3 en de game MAG zijn allebij Europese versies en in Nederland gekocht.

Dus iemand hier die misschien het antwoord weet?

16 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

Geen idee, tip: niet zo ongeduldig zijn en wachten op antwoord vanuit Engeland.

0
  2. User  avatar
    192 XP

Nee, nee rustig maar. Ik wacht ook heus wel rustig op het antwoord.
    Maar ach het kon toch geen kwaad om het hier ook te vragen, niet? :whistling2:

0
  3. User  avatar
    327 XP

Probeer die andere bles-code eens.

0
  4. User  avatar
    3650 XP

Heb je de code gekocht op je eigen account:)?
    En is dat account ook geactiveerd op je PSN (account beheer, daarna PS3 activatie???)

0
  5. User  avatar
    192 XP

@Vinnie1234
    Ja.

0
  6. User  avatar
    533 XP

Hmm misschien moest je het eerst updaten en dan de dlc installeren… probeer dat es

0
  7. User  avatar
    192 XP

[quote]Hmm misschien moest je het eerst updaten en dan de dlc installeren… probeer dat es[/quote]

Geprobeerd, werkt niet.

0
  8. User  avatar
    2449 XP

Heb je deg ame wel gekocht in Europa?

0
  9. User  avatar
    192 XP

Ja, het is ook gewoon een Europese versie. De bces code staat gewoon ook op de zijkant van het hoesje; BCES00558

0
  10. User  avatar
    3343 XP

[quote]Ja, het is ook gewoon een Europese versie. De bces code staat gewoon ook op de zijkant van het hoesje; BCES00558[/quote]

Volgens mij is Europees: BLES en niet BCES, maar dat weet ik niet zeker.

0
  11. User  avatar
    495 XP

idd.. europees is BLES.. :O

0
  12. User  avatar
    192 XP

Serieus? De games die ik bij Intertoys heb gekocht zijn allemaal BCES, zo ook bijv Little Big Planet en nu MAG dan.

0
  13. User  avatar
    3343 XP

[quote]Serieus? De games die ik bij Intertoys heb gekocht zijn allemaal BCES, zo ook bijv Little Big Planet en nu MAG dan.[/quote]

Dat is raar, maar Europese games zijn zo ver ik weet BLES. Misschien moet je eens informeren waar ze hun assortiment inkopen, want dan klopt het niet.

0
  14. User  avatar
    1100 XP

bles is inderdaad europa, voortaan maar ff goed opletten denk als je iets koopt in de store? check voortaan eerst de zijkant van het hoesje;)

0
  15. User  avatar
    192 XP

Ja maar je gaat er toch vanuit als je iets in de Intertoys koopt dat het wel een europese versie betreft….

0
  16. User  avatar
    582 XP

het gaat er niet om wat er op het hoesje staat maar wat er op de cd staat!!

daar wil nog wel eens verschil in zitten… raar maar waar.

heb ook heel wat bces nummers terwijl de game gewoon van Nederlandse retailers afkomen..

maar dan kijk ik op de cd en dan heb ik wel bles beetje raar

0