Topic: Ps3 Fan

05 juli 2010om 10:23

Hebben jullie ook na 10 min spelen dat je fan in je ps3 op volle toeren draait?
Ik weet dat het nu warm is maar naar 10 min al op volle toeren vind ik wel een beetje snel

17 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Ik heb het zelf niet 🙂

Maat van me had dat wel. Maar het kan geen kwaad 😉

Het is bij hem opgelost toen zijn BR lens er mee ophield en hij een nieuwe PS3 kreeg 😛

0
  2. User  avatar
    722 XP

[quote]Ik heb het zelf niet 🙂

Maat van me had dat wel. Maar het kan geen kwaad 😉

Het is bij hem opgelost toen zijn BR lens er mee ophield en hij een nieuwe PS3 kreeg :P[/quote]

Lol maar mijn garantie is al verlopen 🙁

0
  3. User  avatar
    3650 XP

[quote]Lol maar mijn garantie is al verlopen :([/quote]

Was zijn ook hoor 😛

Sony kan aardig zijhn als je goed zuurt 😛

0
  4. User  avatar
    722 XP

[quote]Was zijn ook hoor 😛

Sony kan aardig zijhn als je goed zuurt :P[/quote]

O maar daar ben ik wel goed in 😀 + ik heb die garantie/verzegelsticker er nog op zitten

0
  5. User  avatar
    495 XP

heb ik ook inderdaad en zeker met deze hitte in me kamer.. Ik doe hem elke 2 uur eff een kwartiertje uit.. zonde als me ps3 nu een YLOD krijgt.. xD

0
  6. User  avatar
    72 XP

Ik zou een keertje de stofzuiger op de fans zetten… heb ik laatst ook gedaan hij is gelijk een stuk stiller. Wat ook nog wel is wil helpen is de fan test, instructies kan je vinden op Youtube.com. 😉

0
  7. User  avatar
    722 XP

[quote]Ik zou een keertje de stofzuiger op de fans zetten… heb ik laatst ook gedaan hij is gelijk een stuk stiller. Wat ook nog wel is wil helpen is de fan test, instructies kan je vinden op Youtube.com. ;)[/quote]

Ben net grote schoonmaak aan het houden zal ik straks wel ff proberen 🙂

lees net online fan test niet doen fan test wel doen ? is slecht is niet slecht snap er niets meer fan nu :P\

net fan test gedaan kwam helemaal niets uit

0
  8. User  avatar
    1390 XP

Mijn Ps3 gaat na een uurtje ook al op volle toeren, maar dat heeft gewoon met de hitte te maken.

0
  9. User  avatar
    403 XP

Ik zou zelf die fan test niet doen en is ook afgeraden door Sony, dus Gewoon stofzuiger over de ventilators heen halen. en niet langer spelen dan 4 uur bij hitte 2 uur niet langer. En een pauze van een half uur er tussen doen ongeveer als je meer wilt spelen dan die 2/4 uur.

0
  10. User  avatar
    722 XP

Heb die fan test gedaan kwam niets uit. En ik heb na 10 min soms al dat die fan op volle toeren zit, mja gewoon ff wat minder dan.

0
  11. User  avatar
    203 XP

ik had ook last ervan
    toen was mij ps3 in tv meubel kastje van achter is wel open van de meubel kast nu heb ik ander plekje gezet los in kamer gezet lekker koel blijft ik heb nu geen problemen mee
    veel mensen zeg tegen mij dat ps3 stuk gaat sony wil daarvoor niks zeggen omdat ze willen dat je nieuwe ps3 koopt zeg hoop mensen tegen mij :rofl:

0
  12. User  avatar
    582 XP

mijne blaast met dit weer ook na 5 a 10 min als een gekke maar lucht die eruit komt blijft koel voor een uur of 5..

dus gewoon even aan de luchtuitlaat voelen achter op je ps3, wanneer de lucht koel is gewoon blijven gamen.. wanneer deze erg warm aanvoelt, laat je ps3 dan maar even rusten want gebakken printplaat loopt niemand op te wachten 😛

0
  13. User  avatar
    420 XP

mijne blaast ook, maar dat deed ie al voor het weer..

staat al aangemeld bij sony, volgende week ben ik op vakantie en stuur ik m ff op 😛

prima uitgerekend.

0
  14. User  avatar
    203 XP

150 euro kan je repareren of nieuwe kopen
    die van mij is ook garantie verlopen 1 keer stuk geweest
    als die kapot is ga ik niet 150 euro repareren ik koop gelijk die plate slim versie :horny:

0
  15. JBVisual's avatar

kijk eens naar een extra stukje hardware, je hebt muisstille ps3 koelers. deze houden je ps3 koel zonder al teveel geluid en zo hoeft je ps3 niet op volle toeren te blazen.
    (eventueel even het stof eruit blazen werkt ook altijd wel best goed)

0
  16. User  avatar
    1512 XP

dat doet volgens mij elke PS3
    ik heb een PS3 slim en die doet het dan wel zachter maar je hoort hem ook naar 10 minuten dat hij veel harder gaat draaien

0
  17. User  avatar
    400 XP

Die fans werken bij mij zowieso nooit, je moet er gewoon een andere warmtezalf op hebben.. (weet niet wat het precies is) Mijn PS3 had namelijk YLOD en heb hem laten maken door zo’n gozer en die heeft dat erop gesmeerd. Mijn PS3 is nu geluidloos en lkkr koel 😀

0