Hey, Ik heb laatst Red Dead Redemption gekocht en had gelezen dat als je je account linkt met de rockstar social club je de Gentleman’s Attire kon unlocken. Ik dus linken.. kreeg ik een melding dat je moest opslaan en dat de outfit dan geunlocked zou worden.. Ik heb echt alles geprobeerd, maar krijg het dus echt niet voor elkaar :O
weet iemand hier een oplossing voor? Ik vind die outfit namelijk wel vet :$
Topic: Gentleman’s Attire Red Dead Redemption?
05 juli 2010om 19:05

Vreemd, want ik heb de outfit namelijk wel gewoon gekregen.. Probeer eens te linken in RDR zelf.
dat lukt niet 🙁 Ik was namelijk al gelinkt met de social club door GTA 4… Hij geeft nu ook aan dat ik al gelinkt ben en ik kan ook al me statistieken volgen op de social club site.
Ik heb me PSN account nu verwijderd van de social club website, maar op RDR zelf geeft hij nog steeds aan dat deze gelinkt is. Erg vaag allemaal xD
Idd, ik zal t niet weten :p
jammer.. xD
maak gewoon een nieuwe sociale club account, op een andere email, het is niet dat je statistieken verloren gaan dus je kan het proberen.
nee, dat is het probleem niet. Ik heb mijn PSN account nu namelijk ontkoppeld van mijn social club account, maar nu geeft hij op red dead redemption nog steeds aan dat hij gekoppeld is. Dus koppelen met een andere social club account heeft geen zin.
Is er misschien een mogelijkheid om de social club te refreshen op red dead redemption, dus dat hij weet dat hij ontkoppeld is? Dan kan ik hem misschien koppelen via red dead redemption zelf en dan werkt hij misschien wel..
Iemand die dit weet? (A)
Je moet denk ik even op START drukken, dan Social Club, en in dat bericht op X (OK) klikken. Dan opslaan en dan in je huis je outfit veranderen, misschien werkt dit?
nope 🙁 probeer ik al de hele tijd.. lukt niet 🙁
Whaha, ik ben echt dom bezig.. ik denk ik backup me savegame data en delete dan eff alles van red dead redemption.. blijkt dat je online rank wordt opgeslagen op je ps3 zelf.. dus ben nu ook me online rank kwijt… <<:rofl:
hmm, ben opnieuw begonnen en ik heb nu wél de outfit.. zonde.. want had hem bijna uitgespeeld.. 🙁
[b][i][u]Moet je eigenlijk alle outfits hebben om 100% te krijgen?[/u][/i][/b]
[quote]hmm, ben opnieuw begonnen en ik heb nu wél de outfit.. zonde.. want had hem bijna uitgespeeld.. 🙁
[b][i][u]Moet je eigenlijk alle outfits hebben om 100% te krijgen?[/u][/i][/b][/quote]
[b]JA[/b]
10 tkens
[quote][b]JA[/b]
10 tkens[/quote]
hahaha, okay 😉 thanks 😀
Ik ben nu Redeemed:D Ik ga nog ff kijken voor die online Trophies voor Platina en dan ga ik weer CoDderen:D
[quote]Ik ben nu Redeemed:D Ik ga nog ff kijken voor die online Trophies voor Platina en dan ga ik weer CoDderen:D[/quote]
wajo, nice!