Ik heb een app gemaakt van de webfeeds van PS3 sense, deze is voor Nokia N97..
en is gratis te downloaden in de OVI store, zoek op PS3.
Nokia N97 bezitters laat ff weten wat je er van vind.
Mocht dit op de verkeerde plek staan, kan iemand dit dan ff verhuizen voor mij..
greetz,
ADHD1977

Ik ga hem nu checken! Hoe heb je die in de OVI store gekregen? xD
Edit
Heb hem geïnstalleerd en moet zeggen dat de app erg snel is. Als je iets aanklikt, heb je binnen no-time het nieuws + afbeeldingen in beeld. Ik vind dit een prachtige app, een nadeel: Sommige artikelen zijn maar half. 🙁 (staat eronder: Read more, maar dat kan je niet aanklikken)
Heb je toevallig ook screens, heb geen Nokia meer 😛
Kan je hem ook niet voor de N82 maken?
Want hij geeft aan: certificaatfout.
Werkt het ook met mijn Nokia 5800?
thanx voor de reacties.
@verschillende mensen, deze app is alleen voor Nokia N97.
@sjoerdgames4, ik heb deze app in de OVI store gekregen omdat ik o.a. een developers subscription heb.
en ga van de week deze app nog verder uitwerken. (read more probleem oplossen e.d.)
Maar moest iets verzinnen als eerste test app, en deze is gelijk ook voor persoonlijk gebruik.
kan nu overal en altijd ps3 sense bijhouden…
Peace………
Kan je hem ook voor andere toestellen (zoals de 5800) compatibel maken?
[quote]Kan je hem ook voor andere toestellen (zoals de 5800) compatibel maken?[/quote]
Nope ik maak alleen apps voor Nokia N97 Mini, omdat ik deze zelf heb..
Peace…
Ik heb de gewone Nokia N97 hoor! xD
zou ook wel vet zijn om een iphone app te maken dan
hahahaha
[quote]zou ook wel vet zijn om een iphone app te maken dan
hahahaha[/quote]
[quote]Ik heb de gewone Nokia N97 hoor! xD[/quote]
Heb hem vandaag geupdate, nu nog ff op goedkeuring van OVI wachten. (duurt ongv. 12 uur)
Dan zou het read more probleem opgelost moeten zijn, en zit er ook een Forum tab in de app.
Enne verder werkt deze app ook gewoon op een gewone Nokia N97… (ik zelf heb de N97 Mini)
Maar kan helaas niks fixen voor Iphone (heb ik ook), want da’s egt wel een stukje ingewikkelder.
Peace…
Maar je kan er dan togh ook gewoon 1 maken voor de hele N serie??
Je hoeft alleen de touchscreencode’s weg te halen ofso??
Of gewoon uploaden voor de N82, dat die automatisch worden omgezet.
Dat moet egt geen probleem zijn.
[quote]Heb hem vandaag geupdate, nu nog ff op goedkeuring van OVI wachten. (duurt ongv. 12 uur)
Dan zou het read more probleem opgelost moeten zijn, en zit er ook een Forum tab in de app.
Enne verder werkt deze app ook gewoon op een gewone Nokia N97… (ik zelf heb de N97 Mini)
Maar kan helaas niks fixen voor Iphone (heb ik ook), want da’s egt wel een stukje ingewikkelder.
Peace…[/quote]
Moet ik hem dan opnieuw uit de Store downloaden of update hij gewoon, de volgende keer dat ik hem opstart?
P.S. je hoeft hem niet opnieuw te downloaden, komt rechts boven in titelbal een pijltje bij.
via dit pijltje kan je de laatste forum berichten checken..
word vervolgt…
Peace…
Oke, zie vanzelf wel, ben benieuwd! 🙂
BTW: dat pijltje heb ik al.
Great work! Had liever de Iphone app gehad maar goed 😛