Topic: bad company 2 screenshots

11 juli 2010om 16:04

hee ten eerste weet ik niet of het hier goed geplaatst is, zo niet even verplaatsen please xd

maar nu mijn vraag. Ik zat laatst bad company 2 te spelen en toen ik een score van rond de 9,000 had ( yay 🙂 ) begon ik uit blijdschap willekeurig op mijn controller te rammen :blush:

toen ik dat deed kwam er in beeld screenshot taken.

Maar ik heb geen idee wat ik heb ingedrukt of waar het screenshot is opgeslagen want ik kan hem ook nergens meer vinden.

oftewel, welke knoppen zijn voor een screenshot (ik las ergens select + start) ????
en waar worden ze opgeslagen want er staat geen screenshot onder foto’s in mijn XMB

** update **

het select + start werkt maar alleen als er staat your team / lost

en ik heb nog steeds geen idee waar ze worden opgeslagen ik kan ze nergens vinden

7 reacties

1. User  avatar
    778 XP

[url=http://www.lmgtfy.com/?q=screenshot+battlefield+bad+company+2+ps3+select+start]Voilá, wat is Goegul toch handig :)[/url]

0
  2. User  avatar
    343 XP

he daar had ik nog helemaal niet gezocht :O [voer hier uw sarcasme in]

maar als ik select start doe neemt die geen screenshot

0
  3. User  avatar
    51 XP

Ha, dit had ik toevallig ook pas. Niet tegelijk maar snel na elkaar select – start drukken. Dus ik als een gek gelijk “select start” bij elke ragdoll die er raar bij lag of hing. maar jammer geen screenshots opgeslagen.

0
  4. User  avatar
    343 XP

ja dat doe ik ook wel maar ik kan alleen screenshots maken als er staat your team won / lost. Maar niet ingame zelf en waar ze opgeslagen worden weet volgens mij niemand xd. En ik ga ook niet zon capture-card van 150 euro ofso kopen

0
  5. User  avatar
    9970 XP

niet gewoon in je foto’s map op je xmb?
    of worden ze geupload naar de EA server? dat je ze kunt vinden in je battlefield account op [url]www.battlefield.com?[/url]

0
  6. User  avatar
    343 XP

nope allebei al gekeken

0
  7. User  avatar
    343 XP

het lukt nu om in sommige potjes screenshots te maken dus ene potje wel andere niet maar ik heb nog steeds geen idee van waar ze worden opgeslagen

0