Topic: Nieuwe FIFA aangekondigt!!

14 juli 2010om 23:48
[QUOTE]De grimmige WK-finale tussen Nederland en Spanje is ook de gamesleverancier EA Sports niet ongemerkt bleven. In het kader van de wedstrijd met de harde overtredingen is er een nieuwe game op de markt gebracht met de titel FIFA 2010 World Cup Fighter met niemand minder dan Nigel de Jong in de hoofdrol.

De Jong gaf op het veld een ongekende karatetrap aan de Spaanse voetballer Xavi Alonso, deze twee heren sieren dan ook de cover van de packshot.

Uiteraard gaat het hier natuurlijk om een grapje
[img]http://www.bartsmit.info/uploads/items/17201e6d5db9e85d6831a68c77437a8b.jpg[/img] [/quote]

Ik vind hem egt geweldig!!

4 reacties

1. User  avatar
    1299 XP

Een grap hoort hier niet thuis, deze word verplaatst naar off-topic.

0
  2. User  avatar
    1755 XP

“Wat een slechte scheidsrechter man” hier qoute ik dus alle Nederlanders hé …

Ze mochten blij zijn dat hij met deze fout maar geel kreeg, want als het rood was, was het 3 – 0 ofzo voor Spanje en niet 1 – 0 xD

0
  3. User  avatar
    3343 XP

Hier moet ik wel even om lachen.

0
  4. User  avatar
    1755 XP

[quote]Hier moet ik wel even om lachen.

@Shmet Alsnog, die scheids was best wel partijdig, ja hij gaf hier geel voor, heb je gehoord wat zijn eigen vrouw zegt? Hij kan helemaal niks hendelen, hij begint meteen met kaarten enzo te zwaaien, thuis kan hij de boel ook niet in het gareel houden. En het is een politieagent, die beginnen altijd meteen met kaarten te zwaaien, die zien overal iets fouts in (no offense).[/quote]

Nee man, hij heeft niet voor niets de finale mogen fluiten. Hij was de beste scheidsrechter van het toernooi. Een finale is altijd moeilijker, er staat veel op het spel. En elke gele kaart was terecht voor Nederland, Robben had ook rood moeten krijgen toen hij die bal nog wegtrapte ….

0