Aan allen,
Dringend hulp nodig.
Ik speel dit spel dolgraag online met een paar maten van mij. NU hebben we een probleem. Wanneer wij een samen naar een casual game gaan quick match (whatever) komen we ALTIJD in een lege room terecht. Alleen wij samen zitten er in nooit met andere mensen.
Hoe is dit op te lossen?!
Ligt het aan de verbinding?!(vreed verhaal, aangezien we free roam wel met andere spelen, alleen de qwuick match ed pakt ie niet).
HELLUP!!!wat te doen?!!!

Je komt in het begin altijd in een lege room met alleen je vrienden waarmee je in een posy zit. Het is aan andere mensen om jou match te joinen. Speel gewoon een potje alleen met je vrienden en andere spelers joinen vanzelf. Er is dus niks mis met je verbinding of wat dan ook.
Ja dat snap ik, alleen stel ik speel een campaign, en wil nu die maat laten jionen, Dan geeft hij bij hem altijd een foutmelding. Is dit normaal?
Of kan die maat alleen joinen wanneer er pauze is (dus niet in het heetst van de strijd in een casual game) volgens mij klopt dit niet.
Ik ga testen of het werkt als wij gewoon samen tegen elkaar gaan, en dat er mensen zullen joinen. Geduld is dus de oplossing!
Dank u, nu nog alleen benieuwd naar jouw reactie op het uitnodigen van iemand terwijl ik al bezig ben in een casual/quick match whatever
mzzls
welke NAT type hebben jij en je vriend? Want als jullie allebei NAT 3 hebben of 1 van jullie NAT 3 en de ander een wat slechte verbinding, dan kun je het wel vergeten om samen te spelen.