hallo.
ik heb een 40 gb ps3 en pas playstation+ genomen. omdat je bij ps+ een hoop games gratis krijcht en hij zelf dingen gaat downloaden vond ik het wel is tijd voor een grootere hdd. ik heb een 250 gb samsung hardeschijf gekocht. toen ik deze wou vervangen draaide ik alle 4 de schroefjes van de bracked dol dus ging ik het met een tang probeeren. aleen toen heb ik dat heele ding gesloopt.
nu is mijn vraag. weet iemand een adresje waar je die dingen kan kopen? nu heb ik die hardeschijf er los inzitten maar dan rammelt die nog als snel en schiet die weer los.
alvast bedankt

[url=http://boardsus.playstation.com/t5/PlayStation-3-General/where-can-i-get-a-ps3-HDD-caddy/m-p/38429933]Hier![/url] hebben een aantal mensen hetzelfde probleem (gehad).
Ze hebben van Sony een nieuwe gehad en (volgens mij) in twee gevallen zelfs gratis.
Dus check het ff, en bel Sony 😉
Vooral als je zegt dat je PS+ hebt genomen en toen mis is gegaan doen ze echt niet moeilijk. 😀
ik zal ze is bellen. ik laat het wel weten
de bracket waar mijn 320gb HDD in zit is helemaal vast gedraaid, krijg ik dus -zonder geweld- niet open.
Toen mijn ps3 voor de eerste keer kapot ging, moest ik de orginele 40GB HDD meesturen in een bracket. Maar dat ging dus niet, heb dus ook een nieuwe toegestuurd gekregen for free 🙂