Hello there,
De media server werkt goed alleen vind mijn playstation niet alle films die op me pc staan.
Alle films zitten in de zelfde folder op m’n PC en het zijn allemaal .avi files..
Iemand een idee? kwil vandaag nog een film kijken op me hd tv dus het zou heel mooi zijn als iemand me hier mee helpt
greets!

[quote]Hello there,
De media server werkt goed alleen vind mijn playstation niet alle films die op me pc staan.
Alle films zitten in de zelfde folder op m’n PC en het zijn allemaal .avi files..
Iemand een idee? kwil vandaag nog een film kijken op me hd tv dus het zou heel mooi zijn als iemand me hier mee helpt
greets![/quote]
Heb ik ook soms last van. Meestal herstart ik dan de PS3 Media Server en lukt het dan wel. Zorg er ook voor dat je de laatste PS3 Media Server hebt.
avi. is toch geen hd kwaliteit. als ik jou was zou ik gwn mkv. downloaden is wel wat meer gb maar op je mooie HD tv komt het veel beter tot zijn recht dan een .avi. als je nog niet met nieuwsgroepen download raad ik je aan eens gaan opzoeken hoe dat werkt, dan download je namelijk altijd op volle snelheid dat je internet toelaat. want met torrent bestanden moet je soms heel lang wachten op seeders en bla bla.
heb je ps3 media server gedownload? zo nee raad ik je aan om te downloaden is veel beter dan windows media player of tversity. voor de rest weet ik het ook neit bij mij vind die al mijn films (mkv)
Hee,
Ben nieuw op dit forum maar ik dacht stel me vraag hier maar het gaat over ps 3 media server.
Ik kan het wel vinden op me ps 3 maar als ik dan op die icoon klik van ps 3 media sever staat er bij video’s ‘er zijn geen titels’?
Ik wil er graag films op zetten hoe moet dat en ik heb dit al bekeken [url]http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php?5199-Het-gebruik-van-de-Java-PS3-Media-Server[/url] maar kom er niet uit. Alvast bedankt voor jullie hulp.
wat voor video’s probeer je af te spelen?
mischien bijdehand maar kijk je wel onder video’s op je ps3 en niet onder afbeeldingen of muziek…zo blond was ik de eerste paar minuten wel namelijk
Probeer het eens met VUZE daar kan het ook mee.