Topic: $150,00 PSN account echt?

20 juli 2010om 13:23

Hallo iedereen,
Ik heb via een site iemand gezien die in psn accounts van 150 dollar handelen.
Nou heb ik even een vraagje: is dit echt waar?
Hij zei dat je hiervoor dat account binnen 2 dagen door sony word geband, dus je moet het
snel opmaken.

Kan iemand antwoord geven op mijn vraag?

15 reacties

1. User  avatar
    3388 XP

Hiervoor worden mensen gescammd met hun credit cards voor die 150 dollar 😉 Het is wel echt maar niet aan te raden want sony kan ze zien aan je IP waar je woont en wat je gedownload hebt

0
  2. User  avatar
    931 XP

True, en als je dan gebant wordt heb je kans op ip-ban 😛

0
  3. User  avatar
    1299 XP

Ik weet dat er toen de tijd dat er nog geen PSN cards waren je maar max 100,- op je account mocht hebben.

0
  4. User  avatar
    3388 XP

[quote]True, en als je dan gebant wordt heb je kans op ip-ban :P[/quote]

Sterker nog als ze er achterkomen dat je dat PSN te goed niet legaal hebt verkregen kan je ook nog is een boete krijgen voor fraude 😉

0
  5. User  avatar
    1377 XP

En buiten dat is het natuurlijk ook immoreel om zoiets te doen.

0
  6. User  avatar
    20030 XP

Nja wordt ook met iTunes gedaan, zodra Sony erachter komt dat het geld niet afgetrokken wordt, omdat de gebruiker van de Credit Card een melding heeft gedaan, gooien ze je PSN-account dicht.

0
  7. User  avatar
    800 XP

En als ze echt tot het uiterste willen gaan hangen ze je een proces verbaal aan, ten slotte steel je geld van iemand anders..

0
  8. User  avatar
    555 XP

Volgens mij word alleen het account geband,, en sony kan niks doen
    aangezien dat privacy schending is. En je kunt ook zeggen dat je verkoper zei dat het illegaal was.. jij
    kan er tenslotte toch niks aan doen?

0
  9. User  avatar
    31 XP

Dat wordt gekocht met gestolen Creditcards, dat is als strengste verboden, aangeraden dus daar niet aan mee te werken.

0
  10. User  avatar
    643 XP

[quote]Volgens mij word alleen het account geband,, en sony kan niks doen aangezien dat privacy schending is. En je kunt ook zeggen dat je verkoper zei dat het illegaal was.. jij kan er tenslotte toch niks aan doen? [/quote]
    Nee, ze kunnen wel degelijk iets doen. Als je je PSN-account aanmaakte, heb je een akkoord moeten geven van regels van PSN. Hierin stond dat je niks geshared mag worden of illegale middelen mag gebruiken om games te bekomen. Een Credit Card die gestolen is, is een illegaal middel en sharen al helemaal. Ze zullen 1) die Credit Card account bannen, 2) je eigen account en 3) je PS3 bannen

0
  11. User  avatar
    1512 XP

ik zou het neit doen want ik ben een keer de dupe geweest van zo iemand
    want er was bij mij rond de €145 gekocht zonde4r dat ik het zelf had gedaan

0
  12. User  avatar
    400 XP

En jij bent zo slim op 145 euro op je PS store account te houden?
    Bij mij heeft een of andere homo een keer 6 euro genakt, maar dat is dan ook het meeste…
    Btw, gewoon niet meedoen hieraan. Dit is gewoon stelen, geen verschil met iemand die een winkel inloopt en een aantal games steelt.

0
  13. User  avatar
    1512 XP

[quote]En jij bent zo slim op 145 euro op je PS store account te houden?
    Bij mij heeft een of andere homo een keer 6 euro genakt, maar dat is dan ook het meeste…
    Btw, gewoon niet meedoen hieraan. Dit is gewoon stelen, geen verschil met iemand die een winkel inloopt en een aantal games steelt.[/quote]nee was vegeten de creditcardgegens eruit te halen 😛
    mijn ouders waren niet heel blij toen ze de afrekening zagen xD

0
  14. User  avatar
    582 XP

[quote]nee was vegeten de creditcardgegens eruit te halen 😛
    mijn ouders waren niet heel blij toen ze de afrekening zagen xD[/quote]

vind het ook echt diep triest dat mensen elkaar voor wat geld een oor aan naaien..

en het is ook zeker niet slim om het te doen of aan mee te werken want er zullen consequenties volgen 😛 in principe is het gewoon diefstal waar je waarschijnlijk ook aangifte tegen kan doen…

maar het is ook zeker niet slim om dingen te sharen met vreemde.. je moet immers wel je ww en andere zaken aan hem toevertrouwen. en wanneer hij anderre dingen van plan is dan wat jij denkt dat hij doet kun je vies de lul zijn.

0
  15. User  avatar
    483 XP

Als je hieraan bewust meewerkt ben je zelf strafbaar en bega je dus een misdrijf (witwassen/heling).

0