Heey,
Ik heb een probleempje, ik heb sinds kort een Ipod toch 😀
Nou krijg ik daar netjes al mijn mail op. Maar als ik ze daar op kijk synchroniseert die dit niet met mijn Windows live mail op mijn PC. En anders som ook niet. Als ik dus kijk op mijn Windows live mail, blijven ze ongelezen op mijn Ipod. Die ingesteld staat om altijd direct te synchroniseren! En ook zo goed als altijd WI-FI verbinding heeft..?
Vincent

Volgens mij kun je dit niet instellen, ik heb hetzelfde, maar het is ook andersom, als ik kijk op mijn iPod, en er is een mail die ik al gelezen heb en die ik verwijder, staat ie er nog als ik op Windows Live Mail kijk.
Ja klopt dat is altijd al zo heb ik ook 😉
Ps. vinnie is back met zn nutteloze vragen die die zo op google had kunnen vinden 😀
Dat is egt irritant 😐
Hotmail (Windows Live! Mail, w/e) ondersteunt alleen POP3. Met POP3 kan er niet gesynchroniseerd worden met de server, dit houd in dat als je een mailtje bekijkt op je iPod dat hij dan niet “gelezen” word op de server (dus je moet hem nog een keer lezen op hotmail.nl. Gmail daar in tegen ondersteunt IMAP waardoor dit allemaal wel mogelijk is.
Met andere woorden: Microsoft zuigt weer eens.
Zal ik nu wel dom zijn. Als ik het dan via mijn Mobiel kijk, de OMNIA. Dan synchroniseert die wel…?
[quote]Zal ik nu wel dom zijn. Als ik het dan via mijn Mobiel kijk, de OMNIA. Dan synchroniseert die wel…?[/quote]
Heel misschien omdat hier Windows Mobile op zit? 😛
naja als ik me mail heb gecheckt via me iphone en daarna op me pc zijn alle mailtjes die ik gelezen heb gelezen en de mailtjes die verwijderd heb verwijderd en aangezien de itouch en iphone bijna hetzelfde zijn zelf os etc. neem ik aan dat dit ook voor itouch moet kunnen..
kijk je je mail via safari of een andere app? als het andere app zou ik het via safari proberen want bij mij doet ie gewoon precies hetzelfde als op de pc + Windows Live Mail heeft een handige mobiele versie van de site gemaakt :happy:
Ik gebruik gewoon de mail applicatie 😐
Je kan ook mBoxMail geburiken, moet je ff kijken in de App Store.
Die synct ook je emails met de hotmail server, alleen de App kost wel €8.
jha ik ga er geen geld voor uit geven :O!