Hi, ik krijg volgende maand een Samsung Wave (ongeveer mid-augustus), ik krijg deze om het volgende:
Mijn moeder moet haar abonnement verlengen, ze wil van Hi overstappen naar Rabo Mobiel, ze kiest dus een abonnement van 20 euro per maand met de gratis Samsung Wave S8500 erbij, omdat mijn moeder nooit zo goed overweg kan met nieuwe mobieltjes krijg ik altijd de mobieltjes die bij haar abonnement zitten, dus in augustus als ze moet verlengen krijg ik dus die telefoon,
alleen nou is er 1 probleem, ik heb geen Rabo Mobiel, maar Hi PrePaid, ik was er zelf al achter dat ik de telefoon dus moet gaan unlocken, maar als ik op internet kijk zie ik alleen nog maar dure, online betaalde unlocks, en voor de rest zie ik nog niet zo heel veel over unlocks eigenlijk, nu is mijn vraag, is er een unlock beschikbaar voor de Samsung Wave, of zullen die unlock-chinezen het misschien al kunnen?
Als er nog geen unlock is en als die binnen een maand ook nog niet komt, wil ik hem officieel laten unlocken bij RaboMobiel, hier heb ik ook vragen over, kan ik hiervoor alleen naar RaboBank gaan of kan ik ook naar de KPN Winkel gaan? Aangezien RaboMobiel over het KPN netwerk gaat, en hoeveel gaat dit kosten dan? Ik hoop niet zo duur als de iPhone iig, 120 euro voor de eerste paar maanden dat je hem hebt,
en nog iets, als ik hem laat unlocken, kan ik hem dan nog wel blijven updaten of dat niet?
Alvast bedankt voor het antwoord,
Marco

Precies hetzelfde verhaal, maar dan met een ander toestel en deze werd al simlockvrij geleverd door Rabo-Mobiel zelf. Dus misschien deze ook.
Had jij ook abonnement dan?
En wat als deze niet simlock-vrij geleverd wordt?
Bel anders voor de zekerheid en vraag of hij simlock vrij is.
Ik heb gebelt alleen die gast aan de telefoon wist het ook niet, en ik ben nog eens gaan Googlen en ik kwam [url]http://www.unlockonline.org/Samsung-Unlock-Online.html[/url] tegen, is dit een goeie unlockoptie of niet? En als je bij ”Locked to Network” Rabo Mobiel invult, snappen hun dat wel, kunnen hun het dan wel simlockvrij maken aangezien hun een Amerikaanse service zijn…
Marcovk,
Volgens mij gaat het meer om IMEI en niet om de provider, dus dat zal niet veel uitmaken.
Maar misschien een tip, ga eens naar de markt op bijvoorbeeld zaterdag er staat bijna altijd wel een zo’n gsm boer, die unlockt bijna alles voor 10 of 15 euro. Zo is het iig wel bij ons in Nijmegen.
Ja bij mij in het dorp zit zo’n GSM boer die zo’n speciaal winkeltje ervoor heeft, je kan er dus altijd heen, handig:P
Wou dat ik nu al wist of het kon:( Ik wil namelijk sim-only abonnement en die is in de aanbieding voor 10,40 met sms, bellen en Eindeloos Online dus daarom wil ik het zo graag weten:p
Maar ik kijk nog wel ff, bedankt:)
Voor de beste unlock code voor uw mobiele telefoon,
Ga naar deze site [url]http://www.unlocking4u.com/unlock-your-phone/rs6wp2/[/url]
Het heeft de eenvoudige instructies en methoden voor het ontsluiten van mobiele telefoons ……………
Heb sinds 4 maandjes de Samsung Galaxy S. (KPN abbonement)
Daarvoor heb ik altijd een T-mobile Prepaid abbonement gehad. (Dus gewoon met beltegoed kaarten)
Maar omdat ik nummerbehoud wou hebben, is de telefoon sim-lock vrij gemaakt, en moest ik 4 dagen wachten voor mn KPN kaartje werd opgestuurd.
Maar ik kan mn telefoon zeker updaten, heeft niets te maken met het toestel zelf. Alleen leest mijn PC die ”Samsung Kies” cd niet, dus ik kan em alsnog niet updaten rofl. >.<
Hihi, ik heb onderhand al 5 maanden de Galaxy S dus dit topic is overbodig :p Btw, je kan Kies okk gewoon van de site af downloaden hoor xD
ik heb deze telefoon ook maar bij mij zat er geen simlock op
misschien moet je hem wel een keer opstarten met de bijgeleverde simkaart want je kunt namelijk wel een simlock instellen maar dat kun je dan zo eraf halen
je kunt proberen deze site om uw telefoon te deblokkeren [url]http://www.prounlocking.com/supported-phones/rs8wp7/[/url]