Joow,
Momenteel gebruik ik de Sennheiser PC350 als gamingheadset. Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede amplifier(Voor het beste uit mijn hs te persen :)) voor mijn Sennheiser . Mijn voorkeur gaat uit naar de Astro A40 MixAmp… Heeft iemand ervaringen met dit ding of hebben jullie soms andere aanbevelingen FIRE zou ik zeggen ;).
Topic: Goede Amplifier voor Sennheiser PC350?
30 juli 2010om 14:01

Ik gebruik de headset voor mijn pc, en ik moet zeggen het is toch wel echt lekker ding, goed geluid je hoort alles etc. ( ben nogal een competitieve speler online op de pc ) 😛
Maar even ontopic nee ik heb geen ervaring met een amplifier, dus misschien dat iemand anders je er beter mee kan helpen
Er zijn vrij weinig gameamps… Je hebt de Astro Mixamp, een amp van Turtlebeach en een enorm dure van Beyerdynamics… Als je verder wilt kijken ga je al in de richting van audiofiele amplification. Voorbeelden van de lager geprijste amps zijn dan de Audio-GD amps (DAC) en bijv. een Zero, of een little dot. Maar het valt te betwijfelen of dat wel handig is voor gamen, vooral omdat je waarschijnlijk op zoek bent naar de functies die de Astro mix-amp zo populair maakt (simulated surround sound en het kunnen instellen van game volume <--> chat volume)
Heb dit ff snel getypt omdat ik weinig tijd heb, als ik jou was zou ik even naar [url]http://www.head-fi.org/[/url] gaan, er zijn paaaagina’s vol over geschreven ;-).