Topic: PS3 Race stuur

02 augustus 2010om 15:59

Hallo,

Ik wil graag een race stuur voor mijn playstation kopen, de meeste die ik zie zijn erg prijzig.
Nu heb ik de Driving Force GT van Logitech gezien en die vind ik wel mooi, deze kost 100 euro bij de GameMania.

Omschrijving:
Driving Force GT

Driving Force GT is het meest volledige en accuraatste stuurwiel voor de PS3. Overladen met gloednieuwe snufjes en technologische hoogstandjes overtreft het zijn voorgangers met mijlpalen.

Spelers krijgen een realistische stuurgevoel dankzij de 900 graden draaicirkel van aanslag tot aanslag. Er is ook een toeter, versnellingspook en tal van extra knopjes. Deze extra knopjes staan in voor de tuning in Gran Turismo. Dankzij het 24-positie wieltje kun je alles aan je auto regelen tot in het fijnste detail. Verhoog en verlaag je tractiecontrole of ophanging van je wagen met een eenvoudige draai.

Force Feedback mag natuurlijk niet ontbreken als we over de Driving Force sturen praten. Met het Driving Force GT wheel zal je elke centimeter weg onder je door voelen slippen. Als kers op de taart krijg de speler levensechte pedalen om het gas- en remgevoel nog preciezer weer te geven. Qua comfort legt Logitech de lat ook ietsje hoger. Elk stuur is voorzien van een rubberen grip. Als de speler iets te hard opgaat in zijn rijgedrag, het stuur is voorzien om robuuste maneuvres te doorstaan.

– Compatibel met PS2 games (GT3 en GT5 Prologue)
– Geen dode zones of lag
– Aanbevolen door Gran Turismo maker Kazunori Yamauchi voor de ultieme GT-ervaring.

Heeft er iemand ervaring met deze setup of heb je een betere/goedkopere gezien laat het me weten 😀

( [url]http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=000000000000020679[/url] )

7 reacties

1. User  avatar
    582 XP

heb hier ervaring mee en ben er zeer tevreden over…

werkt bij alle games die ik heb.. en doet perfect zijn werk. voelt ook heel stevig aan.

kijk ze gebruiken dit stuurtje altijd op evenementen en beurzen, en dat doen ze niet voor niets 😉

ik zeg DOEN!

b.t.w. bij bart smit is hij een tientje goedkoper 89 euro.. in bijna alle filialen, niet op internet..

0
  2. User  avatar
    81 XP

Ik heb heb het stuur gekocht en ben er zeer tevreden mee 😀

0
  3. User  avatar
    5 XP

Is dat met pendalen

0
  4. User  avatar
    890 XP

Ik ben ook zeer tevreden! Stuur is degelijk gebouwd, alleen de pedalen iets minder. Maar ik heb het stuur inmiddels een jaar en nog altijd in perfecte staat. En je gaat met spellen als Gran Turismo 5 ook echt sneller.

0
  5. User  avatar
    2036 XP

[quote]Is dat met pendalen[/quote]

ja, is met pedalen.

0
  6. User  avatar
    451 XP

ik heb hier nog eentje liggen moest je interesse hebben , ik gebruik hem namelijk nooit

0
  7. User  avatar
    220 XP

kijk ik heb een race stuur thrustmaster universal callenge ofzo van ferrari 30 euro toen ik heb koct

thrustmaster me pedalen ja

0