Topic: mijn intro

09 augustus 2010om 05:15

kunnen paar mensen evve tijd vrij maken om naar mijn intro te kijken ik zou graag willen weten of u het mooi vind of niet of het beter kan dit is mijn eerste intro en wil het gebruiken voor toekomstige gamming
alvast bedankt

http://www.youtube.com/watch?v=uDJFwK4aMXk

kijk HD!

8 reacties

1. User  avatar
    1390 XP

1. ander muziek xD
    2. Dat groene verpest de rooie letters.
    3. Presents moet anders in het beeld komen. Je naam komt zeg maar heel mooi en stoer over, maar present komt er op een hele kinderlijke manier binnenvliegen.
    4. Dat licht vanuit present mag wat minder.

🙂

0
  2. User  avatar
    573 XP

1. Het moet idd een ander liedje zijn xD
    2. Ik zou BloodyKill in het groen zetten (zoals het echte modern warfare logo), ik zou het net als patrick zegt idd niet zo langst de zijkant laten komen maar zo met een scanner effect… als je begrijpt wat ik bedoel :p
    3. Ik zou die Presents dan ook in het groen zetten en ook met dat scanner effect.
    4. Ik zou er precies ook meer dingen inzetten qua tekst want nu zeg je alleen PS3’s MW2, gameplay, tutorials, and many more. Ik vind het precies te weinig, of misschien moet je het er een beetje indrukwekkender doen verschijnen en groter…. want nu komt het niet indrukwekkend over…

BTW: met welk programma heb je dat gemaakt? :p

0
  3. User  avatar
    3343 XP

Heel veel tips zijn hierboven al gegeven, maar maak het spectaculairder, verdiep je er in (ik zeg niet dat je dat nu nog niet heb gedaan). 🙂 Maar voor de rest, ja, zoals ik al zei zijn veel tips al gegeven. Maar voor het algemeen wel mooi intro voor de eerste keer.

0
  4. User  avatar
    413 XP

Ik zou ook niet The Final Countdown van Europe nemen, maak zelf een goede audio track, zo krijg je geen last met
    copyright schending.
    Doe wat met het kleur gebruik en het licht dat uit straalt van de letters.
    Succes.

0
  5. User  avatar
    400 XP

Misschien een leuke actergrond? Dat je ergens binnenvliegt ofzo? Zoals een andere gozer ook al had gedaan op dit forum… Ga hem even voor je opzoeken…

0
  6. User  avatar
    117 XP

Misschien gewoon normale letters gebruiken? Meer effects is niet bete. En dat sidescrollen van je naam, doe dat ook maar niet, het is zo traag en onnodig. (en bovendien zeer ‘cheesy’) Als ik jou was zou ik het gewoon simpel houden, mensen kijken eenmaal niet naar je intro maar naar de inhoud van je videos.

0
  7. User  avatar
    414 XP

Ik zou gaan voor andere muziek en het ‘presents’ is wat onduidelijk.
    Voor de rest een mooie, simpele intro!

0
  8. User  avatar
    1512 XP

mooi gemaakt (Y)
    zou er wel een ander muziekje onder zetten

0