Hey allemaal ik heb al best lang mn ipod touch maar sinds n paar weken terug toen het ging stormen en onweren deed mn internet op mn ipod het niet meer ( alleen via onze router ) maar daarvoor deed hij het wel altijd. Hij kan wel gwn internetten op de router van de buren maar die heeft slecht bereik en is sloom dus ik wil graag weer net als vroeger op mn eigen router kunnen internetten.
wat k heb gedaan is router ff uit de stekker, lukt niet
ipod internet instellingen opnieuw ingesteld lukt niet
ipod resetten lukt niet
naja zo kan ik wel door gaan heeft iemand n oplossing (A)
alvast bedankt 😀

maar doet internet van jou eigen router het wel op je pc bijvoorbeeld?
Zoja, dan weet ik geen oplossing xD
Zo nee, dan kan het zijn dat er iets met je router mis is sinds dat onweer.
Denk dat je router ontploft is 😀
haha nee die is niet ontploft hehe nee pc en laptops psp alles doet het gwn alleen sinds die onweer kan mn ipod niet op die internet, hij ziet m wel hij verbind ook maar als ik dus verbind zie ik geen signaal streepje daar boven weetje wel terwijl dat wel hoord en ik kan niet op internet :S
eerst dacht ik dat je router gewoon kaduk was want die van ons was ook doorgebrand door de bliksem met statische electriciteit in de lucht enzo 😛
maarja je pc enzo doen het wel.
probeer anders is je ipod te connecten met itunes hem dan te resetten en weer je back-up erop te zetten.
bij mij deed die het toen weer toen ik dit had
ok bedankt hijs gejailbreakt dus hoop dat ik hem dan nog kan jailbreaken hehe. ik zal het ff proberen !;)
4.0 kun je jailbreaken ja:P Alle firmwares eigenlijk 😉
Behalve de nieuwste volgens mij 😛 Anywayz denk dat je WiFi op je Ipod gewoon gebugged is dan 😀
ooh die van mij is ook gejailbreaked maar als je hersteld heb moet je hem gewoon opnieuw jailbreaken dat boeit niet zolang je hem maar niet updated naar 4.0 want daar is nog geen goeie jailbreak voor uit
ey allemaal bedankt man ik ga m nu ff opnieuw jailbreaken en shit en dan kijken of ie het doet haha wel jmmr dat al mn highscores en alles van spellen weg zijn want ik was overal vet ver mee haha mrja k wil wel op internet kunnen 😛
hmm nu n probleempje 2g kan je volgens mij niet meer jailbreaken als je omdat 4.0.1 niet te downloaden is voor 2g 🙁
[quote]ooh die van mij is ook gejailbreaked maar als je hersteld heb moet je hem gewoon opnieuw jailbreaken dat boeit niet zolang je hem maar niet updated naar 4.0 want daar is nog geen goeie jailbreak voor uit[/quote]
Ik weet niet, maar volgens mij is de nieuwe comexjailbreak de beste jailbreak die er nu is =/
moet je als je 4.0 hebt naar [url]www.JailBreakMe.com[/url] gaan op je iPod , dan Slide to Jailbreak en dan gaat ie jailbreaken, dus lul alsjeblieft niet als je niet weet waar je t over hebt…
[quote]ey allemaal bedankt man ik ga m nu ff opnieuw jailbreaken en shit en dan kijken of ie het doet haha wel jmmr dat al mn highscores en alles van spellen weg zijn want ik was overal vet ver mee haha mrja k wil wel op internet kunnen :P[/quote]
Die highscores blijven staan 😀
[quote]Ik weet niet, maar volgens mij is de nieuwe comexjailbreak de beste jailbreak die er nu is =/
moet je als je 4.0 hebt naar [url]www.JailBreakMe.com[/url] gaan op je iPod , dan Slide to Jailbreak en dan gaat ie jailbreaken, dus lul alsjeblieft niet als je niet weet waar je t over hebt…[/quote]
ik lul niet als ik niet weet waar ik het over heb. De laatste keer dat ik checkte was er nog geen goede voor 4.0 en jailbreak alleen met Spirit dus verder had ik nog niet echt gekeken en dat was trouwens al bijna 2 maanden geleden dus zeg niet gelijk dat ik maar wat lul je kan het ook gewoon normaal zeggen en het proberen het hier beetje gezellig te houden. dus zeg volgende keer gewoon ef lekker normaal iets tegen iemand balhaar
[quote]ik lul niet als ik niet weet waar ik het over heb. De laatste keer dat ik checkte was er nog geen goede voor 4.0 en jailbreak alleen met Spirit dus verder had ik nog niet echt gekeken en dat was trouwens al bijna 2 maanden geleden dus zeg niet gelijk dat ik maar wat lul je kan het ook gewoon normaal zeggen en het proberen het hier beetje gezellig te houden. dus zeg volgende keer gewoon ef lekker normaal iets tegen iemand balhaar[/quote]
Yeah right, als ik voor jou dit heb gezegd
[quote]4.0 kun je jailbreaken ja:P Alle firmwares eigenlijk ;)[/quote]
En dan zeg je tegen mij dat ik normaal moet reageren xD Maar je zegt zelf balhaar XDXDXD
Haha 😛
weer een probleempje haha ik heb n 2g maar ik moet nu mn ipod met itunes verbinden staat er op mn ipod en dan meot ik herstellen mr ik kan m niet meer herstellen met 3.1.3 wat ik had want dan geeft ie een fout aan :S maar als ik hem update via itune dan krijg ik de nieuwste en dan kan ik hem niet meer jailbreaken 🙁 weet iemand miss hier ook iets op xD
Probeer hier eens [url]http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/[/url] je iPod firmware te downloaden, probeer 4.0!!!!!!!!!!!!!!!
Dan in iTunes Shift+Restore en dan die firmware selecteren die je heb gedownload, nou blablabla alle shit jeweetwel, en als het niet lukt dan heb je pech want 4.0.2 kun je nog niet jailbreaken…
shit man ik heb alles hersteld met 4.0 enzo maar ons internet doet t nog niet !! kut router zeker weer xD voor niks alles eraf… naja allemaal wel bedankt voor de hulp ;)!!
ey ik heb alles weer gejailbreakt en alles mr hij doet t nog niet… dus de router doet kut volgens mij maar wel vaag want alle andere dingen doen het wel erop, zelfs mn broers ipod en mn andere broer zn iphone :S
Misschien als je de hele zooi reset, modem, router, iPod (heb je dus al gedaan) en alle andere netwerkshit , misschien staat er namelijk iets in je router of modem verkeerd 😉