Ik heb een vraag over de Mafia 2 demo, er staat aan het begin van de demo dat dit level niet in het eindproduct zit verwerkt maar aan het einde staat “To Be Continued” en als dit level niet in het echte spel zit dan zien we toch nooit hoe het afloop.
Topic: Mafia 2 Demo?
19 augustus 2010om 17:56

Het kan natuurlijk zijn dat de game verder gaat waar de demo stopt…
[quote]Het kan natuurlijk zijn dat de game verder gaat waar de demo stopt…[/quote]
Dat denk ik niet want in trailers zie je dat Vito helemaal in de Mafia wereld word ingelijd dat word je niet in de demo
Nee tuurlijk niet, dit is gewoon een missie uit het spel. Misschien de 3e missie ofzo, dit is niet het begin van het spel. Dit is een demo, een voorproefje voor wat je verwachten kan… Op een gegeven moment kom je gewoon deze missie in het spel tegen, dan moet je hem weer overnieuw doen.
dat zetten ze alleen neer om zichzelf in te dekken als er dan wat verandert dat ze geen gezijk krijgen
[quote]Nee tuurlijk niet, dit is gewoon een missie uit het spel. Misschien de 3e missie ofzo, dit is niet het begin van het spel. Dit is een demo, een voorproefje voor wat je verwachten kan… Op een gegeven moment kom je gewoon deze missie in het spel tegen, dan moet je hem weer overnieuw doen.[/quote]
Het staat er aan het begin, this level will not be in the final product
ik denk dat ze daar mee niet alleen de grote van die missie, die vast en zeker groter wordt. Maar ook de grote van de demo bedoelen. Je kan nu meer alleen in een klein deel van Empire Bay rond rijden. Maar in het ”echte” spel in heel Empire Bay.
http://www.youtube.com/watch?v=AiAU1ab84Ac
Dit zal wel de volledige game zijn speelt zich af in de winter, en daarmee heb ik direct ook een antwoord gegeven op je vraag.
[quote]http://www.youtube.com/watch?v=AiAU1ab84Ac
Dit zal wel de volledige game zijn speelt zich af in de winter, en daarmee heb ik direct ook een antwoord gegeven op je vraag.[/quote]
inderdaad de missie is in de volledige game in de winter en niet zomer/lente..
daarom vind je die tekst bij het opstarten van de demo..
[quote]inderdaad de missie is in de volledige game in de winter en niet zomer/lente..
daarom vind je die tekst bij het opstarten van de demo..[/quote]
ben benieuwd wat ze met de zwembaden gedaan hebben, in de demo waren ze allemaal leeg.
[quote]ben benieuwd wat ze met de zwembaden gedaan hebben, in de demo waren ze allemaal leeg.[/quote]
haha in de jaren 50 hadden mensen nog geen zwemles, dus zwembaden zonder water zijn veiliger (heten daar waarschijnlijk loopbaden) want je character kan waarschijnlijk niet zwemmen maar alleen plonzen of zomaar over de bodem van het water lopen met het koppie onder water met als gevolg een blackscreen met you died/ mission failed of game over, press x to load your last save game.. (of bij midtown madness 1 op de pc het meesterlijke bericht, sleeping with the fishes :P)
maarja we zien het allemaal overmorgen of mischien wel morgen 😀
Ok bedankt iedereen!
Ik krijg misschien Mafia morgen al.;)
Mijn buurjongen had hem gisteren al
Ik heb Mafia 2 gekocht. Hier in gouda wordt mafia 2 al in elke winkel verkocht. Maar ik ga hem nu spelen, ik vind de boxart er leuk uitzien en de kaart die je erbij krijgt ziet er goed uit. Dus ik heb er veel zin in.
Veel reviews vallen tegen over Mafia II, ben benieuwd wat voor ’n punt Sense gaat geven.
Vond die demo best wel tof hoor. Als ik klaar ben met Prototype ga ik met Mafia 2 aan de slag.