Forum

Topic: Red Dead Redemption posse up trophy meet&greet

Anoniem's avatar

We zijn nu al een aantal keer bezig geweest om de posse up trophy te halen. Je moet hiervoor 7 andere mensen (totaal 8 dus) in je posse krijgen maar wij komen steeds net wat mensen te kort. Misschien zijn er een aantal mensen die deze trophy ook nog niet hebben en interesse hebben om ons daar mee te helpen en wij helpen jou natuurlijk weer aan deze trophy. Om dit te halen zullen we niet heel lang bezig zijn, daarna gaan we natuurlijk lekker online spelen en voor de dikke fun gaan.

De bedoeling is om dit zondag avond te gaan proberen, wie mee wilt doen kan me even toevoegen op PSN, laat wel even weten dat het voor RDR is, mijn PSN naam is Kanzlooz.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 227 XP
    wimb00's avatar

    Denk dat hier niet lukt, hier http://www.ps3trophies.com/forums/red-dead-redemption/28242-official-red-dead-redemption-boosting-thread-57.html moet het altijd wel lukken, zo ben ik teminste aan vele trophies gekomen die zulke eisen hebben 😉

  2. 86 XP
    kanzlooz's avatar

    ach als er al eentje bij komt is het al wat, via andere sites heb ik ook al een aantal mensen opgescharreld 😉