hey
mensen hopelijk kunnen julle mij helpen
ik was ent spelen op mjn playstation en na een paar minuten viel hij uit
ik probeer hem terug op te starten en er kwam een bericht van da mijn playstation niet tegoed afgemeld was
ik druk op de x knop hoe ze dat vermelden dan probeer ik hem weer te starten en hij wild niet meer ff
hopelijk kan er iemand mij raad geven thnx
Topic: Playstation3 start op en valt weer uit
21 augustus 2010om 16:21

heb je een geel lampje als je hem opstart?
klinkt als de ylod
heb ik nu ook ;(
Een vraag stellen en daarna nooit meer reageren is in mijn ogen vrij hufterig!
@pronk sterkte 😉 weet niet of je een beetje handig bent maar schijnt vaak iets kleins te zijn wat opnieuw moet worden vast gesoldeerd. Op internet staan een hoop beschrijvingen misschien heb je er wat aan.
Ik had gister ook YLOD. Heb met behulp van filmpjes op het net, hem na drie uurtjes weer aan de praat gekregen. :juggle:
Dag allemaal….
Ik heb vandaag ook een ~nieuwste update gedaan! Klote update!!!!!!!!^@&#@
Start dus na het updaten mijn “ps3 slim” op. Over paar sec gaat de ps3 zelf weer uit. de standby knopje brandt dan ook niet meeeeeeer… Ik heb de voeding eruit getrokken en weer in gedaan , en het rode lampje brandt weer ( heel gekkk) STart de ps3 weer op dan valt tie weer binnen paar seconden weer uit! Ik wordt er gekk van! NOrmaal heb ik geen problemen sinds al die update’s sinde deze maan wel!??? Dus ik ben blijkbaar niet de enige persoon met dit probleem. Ik ga maandag bellen naar dat 0495574817 met de klantenservice ik hoop dat ze wel bekennen dat er een verkeerde update is gemaakt?!??/
HEEF IEMAND DIT PROBLEEM OOK ??????????????
ik had ook zo iets gehad als ik mij ps3 aanzet dan gaat die weer uit met geel lichtje dan wordt die weer rood
dus ps3 is defect sony bellen opsturen 2 weken wachten weer nieuwe in huis geen garantie meer kosten 150 euro laten repareren of nieuwe kopen beter nieuwe kopen of niet jongens :blow:
ik heb geen last ervan met update[b] calvin-vs-gaara [/b]internet heb ik wel eens last ervan en xbox360 weer niet