Forum

Topic: als/dan

Anoniem's avatar

Even een tip voor alle redacteuren op de site. Is er een verschil tussen iets dan zeg je DAN, bijvoorbeeld:
meer DAN
minder DAN
later DAN
mooier DAN
Is het gelijk aan elkaar zeg je ALS:
net zo mooi ALS
net zo vroeg ALS

Ik zeg dit even naar aanleiding van de tientalle keren dat dit fout wordt gedaan. Zelfs in de video preview van Black Ops wordt dit fout gezegd! Ik vind het niet echt profesioneel aangezien zelfs me broertje van 11 het altijd goed zegt!

Ik hoop dat ik jullie er mee kan helpen!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 67 XP
    rogier94's avatar

    Hier ben ik het helemaal mee eens! als je een professionele site wil zijn moet je beginnen met het schrijven van items zonder spelfouten!

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Mijn spijt is niet in woorden uit te drukken, we zullen er om denken

  3. 220 XP
    salberts93's avatar

    en in het Rotterdams is het meer als mijn! xD dit moet je gewoon foutloos kunnen doen, en anders wel degenen die het nakijken. tis natuurlijk idioot als je t dan nog fout zet

  4. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Even een tip voor alle redacteuren op de site. Is er een verschil tussen iets dan zeg je DAN, bijvoorbeeld:
    meer DAN
    minder DAN
    later DAN
    mooier DAN
    Is het gelijk aan elkaar zeg je ALS:
    net zo mooi ALS
    net zo vroeg ALS

    Ik zeg dit even naar aanleiding van de tientalle keren dat dit fout wordt gedaan. Zelfs in de video preview van Black Ops wordt dit fout gezegd! Ik vind het niet echt profesioneel aangezien zelfs me broertje van 11 het altijd goed zegt!

    Ik hoop dat ik jullie er mee kan helpen!

    Professioneel is met 2 s’e.