Forum

Topic: Problemen met ps3

Anoniem's avatar

Help!

Ik zit met een hele grote probleem. Sinds 4 dagen pakt mijn ps3 mijn netwerk niet meer. De ps3 verteld dat ik een verkeerde WPA sleutel heb. Ik ben vervolgens gaan informeren bij mijn internet provider en heb alles uitgelegd. We zijn naar een oplossing proberen te zoeken maar helaas lukte dat niet. Mijn provider gaf me advies om sony te bellen. Toen ik dat eenmaal had gedaan kwam ik natuurlijk geen stap verder omdat Sony weer mijn internet provider de schuld geeft. Terwijl mijn provider beweerd dat mijn internet het gewoon goed doet. Ik ben nu opzoek naar een oplossing maar kan die gewoon niet vinden. WIE o WIE kan mij hierbij helpen?

BvD,

Jeremy

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 261 XP
    marcovk's avatar

    t is wel HOOFDLETTER gevoelig he:P

  2. 80 XP
    chris100's avatar

    Ga naar je router pagina en stel je draadloos netwerk dan opnieuw in met een simpel wachtwoord en kijk dan of ie het dan wel doet.

    P.S: Zo moeilijk is dat toch niet(Y)

  3. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

    of stel je netwerk gewoon in zonder wachtwoord en kijk of dat werkt. weet je in ieder geval zeker dat het wachtwoord niet verkeerd kan zijn.