Hallo allemaal,
Ik heb zelf een PS3 80GB en mijn broertje heeft een PS3 250GB Slim. Stel, wij ruilen van PS3, is het dan mogelijk om elkaars savegames en alle andere games (de gesharede) over te op elkaars PS3 zodat we er eigenlijk niets van merken dat we geruild hebben. (Let op, het maakt niet uit als alles op mijn broertjes PS3 verloren gaat, hij heeft toch niets erop staan, alleen Fat Princess die hij gewoon opnieuw kan downloaden..)

De savegames kun je gewoon overzetten. Gesharede dingen gaan jammer genoeg verloren, tenzij je ze alsnog van dat account kan downloaden.
A, dat is niet zo fijn. Meeste mensen veranderen hun wachtwoord weer en het zal dus betekenen dat ik toch heel wat content verliezen zal. Denk toch dat ik dan maar mijn PS3 houd.
Heel simpel beide ps3’s aan elkaar binden dmv internet kabel en dan die methode voor overzetten gebruiken kan het nu niet zo snel opzoeken als ik weer bij mijn ps3 kan leg ik wel ff verder uit
–edit–
gevonden:
[url]http://www.ps3-sense.nl/2009/12/savegames-zonder-kopieeroptie-werken-met-de-data-transfer-utility/[/url]
–edit2–
JUe moet nog steeds activeren 🙁
je kunt ook van beide ps3’s een backup maken op een externe hdd
dan kopieerd ie alles, accounts, DLC, updates, films, fotos, muziek, demo’s, gesharede spul, savegames echt ALLES!
het nadeel van ‘alleen je savegames’ kopieeren is dat je niet alle savegames kunt kopieeren omdat ze beveiligt zijn!