Topic: Assassins Creed 3, waar?

30 augustus 2010om 19:49

Hebben jullie ook z’n in AC 3 (niet Brotherhood). Hopelijk even goed als 1! Waar denken jullie dat het zich gaat afspelen. Zeg in je reactie waar je het zou willen of verwachten. In Oud Azië bijvoorbeeld? (Y)

15 reacties

1. User  avatar
    657 XP

Ubisoft heeft gezegd dat het weer Ezio gaat volgen

0
  2. User  avatar
    969 XP

Ik hoop in Nederland 😛

0
  3. User  avatar
    1390 XP

[quote]Ubisoft heeft gezegd dat het weer Ezio gaat volgen[/quote]

Dat is Brotherhood.. over ACIII is dat nog niet eens bekendgemaakt

0
  4. User  avatar
    10 XP

[quote]Dat is Brotherhood.. over ACIII is dat nog niet eens bekendgemaakt[/quote]

Jij snapt het tenminste!! En ik had het nog zo gezegd: Hebben jullie ook z’n in AC 3 [b](niet Brotherhood)[/b].

0
  5. User  avatar
    1390 XP

[quote]Jij snapt het tenminste!! En ik had het nog zo gezegd: Hebben jullie ook z’n in AC 3 [b](niet Brotherhood)[/b].[/quote]

Ik kijk liever eerst uit naar Brotherhood, waar ik wel veel zin in heb natuurlijk. In 2011 is t tijd om over ACIII te gaan denken 😛

PS. Voor de mensen die het misschien nog niet snappen, Assassin’s Creed Brotherhood en Assassin’s Creed III kun je vergelijken met GTA Vice City en GTA III. Want Vice City is natuurlijk ook geen GTA IV 🙂

0
  6. User  avatar
    969 XP

[quote]Ik kijk liever eerst uit naar Brotherhood, waar ik wel veel zin in heb natuurlijk. In 2011 is t tijd om over ACIII te gaan denken 😛

PS. Voor de mensen die het misschien nog niet snappen, Assassin’s Creed Brotherhood en Assassin’s Creed III kun je vergelijken met GTA Vice City en GTA III. Want Vice City is natuurlijk ook geen GTA IV :)[/quote]

Dus eigenlijk is AC: Brotherhood een tussenstap net als vice city jah

0
  7. User  avatar
    903 XP

he? brotherhood is toch ac3?

0
  8. User  avatar
    10 XP

[quote]he? brotherhood is toch ac3?[/quote]

Nee man, het is eerder een soort 2.5. Die gasten van Ubi hebben namelijk gezegd dat ze bij elk (echt) vervolg een nieuw caracter doen! Daarom heb ik juist zo’n zin in AC III, eindelijk van Ezio’s accent af. Is die game trouwens vetter in het Italiaans, zet het ff in je post.

[b][u]PSN: Kempodaan[/u][/b]

0
  9. User  avatar
    1390 XP

[quote]Dus eigenlijk is AC: Brotherhood een tussenstap net als vice city jah[/quote]

Ja, inderdaad

0
  10. User  avatar
    1536 XP

Zoiezo niet in Japan, de makkers haten de japanse geschiedenis. En zoiezo niet na 1900. Ik denk Frankrijk, rond de revolutie.

0
  11. User  avatar
    10 XP

Zou wel vet zijn in de revolutie. Ik hoop in ieder geval niet dat het teveel met guns wordt enzo. Japan vind ik ook niet echt een coole plaats voor Assassins. Ik zou het echt niet weten. Middeleeuwen was tot nu wel de vetste setting vind ik tenminste. Ben benieuwd of ze het kunnen overtreffen.

0
  12. User  avatar
    32 XP

Geruchten gaan rond over een verhaal in Duitsland tijdens de Tweede Wereldoorlog, met een vrouwelijk hoofdpersonage. Assassins Creed met wapens, en complot theoriën genoeg over de Duitsers en Hitler enzo in WW2. We zullen moeten wachten op info van Ubisoft.

0
  13. User  avatar
    266 XP

Ik hoop eigenlijk dat ze rond de Romeinse tijd gaan, maar ik denk dat dat een te grote stap terug is voor de gebeurtenissen die we in deel 2 en in Brotherhood zien.

0
  14. User  avatar
    538 XP

had ook ergens gelezen dat het zich wel es kon afspelen rond WW2, ben benieuwd of het dan wel vette game wordt.

0
  15. User  avatar
    1512 XP

hoop dat ze Assasin’s creed 3 in de renaissance of in de romeinse tijd afspeelt, dat is toch het allermooiste
    denk dat de tweede wereldoorlog een te grote stap vooruit is, denk dat ze het langzaam moeten opbouwen

0