Topic: PS3 bezeten? :p

07 september 2010om 12:50

Hallo allemaal.

Ik heb een vraagje over mijn PS3. Hij doet de laatste dagen ineens heel raar. Het is net alsof hij een eigen wil heeft gekregen. Hoewel ik hem daartoe geen opdracht geef, zie ik hem zelf door de menu’s heenscrollen en dingen opstarten. Het ligt niet aan mijn controller, ik heb er twee het fenomeen doet zich bij beide controllers voor. Zelfs als ik mijn beide controllers uit zet gaat de PS3 door met dingen aan te klikken en rond te scrollen. Ook heb ik de tuin en de stoep al verkend om te zien of er niet iemand met een slecht gevoel voor humor aan het klieren is :p. Heel raar. Heb ik een virus te pakken (als die er überhaupt zijn voor PS3) of gaat ie het begeven? Hier kan ik echt helemaal niks mee, geen idee wat er mis mee is… Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want buiten het feit om dat het een beetje freaky is is het ook gewoon heel irritant.

Groetjes Nadja

8 reacties

1. User  avatar
    123 XP

vreemd verhaal. Je hebt virus scanners voor de ps3 dus waarschijnlijk ook virussen. Backup maken en daarna een systeem reset?

0
  2. User  avatar
    284 XP

Misschien een storing op de bluethooth zooi? Zou misschien kunnen, heb je nieuwe bluetooth apparaten in huis?

0
  3. User  avatar
    492 XP

@ClankStar: nee geen nieuwe apparaten… Een vriend van me had het laatst ook… Wel raar, misschien toch iets van een virusje ofzo… Ja of er loopt hier iemand met een controller rond :s maar dat lijkt me niet want als ik mijn PS3 opstart dan begint het meteen. En soms heb ik er helemaal geen last van echt heel maf :s

0
  4. User  avatar
    778 XP

Ik heb wel dat mijn pookjes van m’n controller een beetje vastzitten en dat hij daardoor gaat scrollen, maar dat is bij jou niet het geval (als je controllers goed zijn). Ik zou het zo gauw niet weten en heb er ook niet eerder van gehoord…

0
  5. User  avatar
    3343 XP

Mijn neef heeft het ook, maar die had het met een specifieke controller. De andere controllers doen het prima, alleen eentje begint door de menu’s heen te scrollen.

0
  6. User  avatar
    363 XP

Het kan zijn dat één van je joysticks heel lichtjes naar rechts/links staat waardoor die wanneer je ze zelfs niet aanraakt door de menu’s bladeren. Had ik ook last van.

0
  7. User  avatar
    123 XP

Controllers zijn het niet anders had die het probleem niet gehad als de controllers uit staan

0
  8. User  avatar
    22 XP

kwam het na de laatste update ?
    wandt dan licht het daar aan

0