Topic: Logitech Z-5500 draadloos?

08 september 2010om 00:32

Ik ben misschien in de toekomst van plan om een Logitech Z-5500 aan te schaffen. En nu zit ik met een probleem die ik niet kan vinden op internet, je hebt in totaal 5 boxen en 1 subwoofer. Bij de Logitech Z-5500 ik wil 3 boxen bij m’n TV hebben en subwoofer op de grond. Maar die andere 2 boxen wil ik graag boven aan m’n bed en ik vraag me af of die boxen die ik boven mijn bed wil hebben zijn die draadloos? Want ik denk niet dat die draden lang genoeg zijn om vanaf m’n bed naar de TV te gaan.

6 reacties

1. User  avatar
    670 XP

nop niet draadloos maar kabels zijn ook niet lang dus moet je eigen kabels kopen zijn gewoon die rood en zwart kleuren dus kan je zelf kabels kopen

0
  2. User  avatar
    146 XP

hoe groot is je kamer? ik heb precies dezelfde opstelling met de z5500 als jou (speakers bij tv speakers bij bed dan )ik heb geen aparte kabels hoeven kopen

0
  3. User  avatar
    403 XP

[quote]hoe groot is je kamer? ik heb precies dezelfde opstelling met de z5500 als jou (speakers bij tv speakers bij bed dan )ik heb geen aparte kabels hoeven kopen[/quote]

Ongeveer 4 meter vanaf Ps3, waar ik die boxen boven wil laten hangen boven m’n bed.

0
  4. User  avatar
    146 XP

Dat zou volgens mij geen probleem moeten zijn ik heb ze ook gewoon boven mijn bed en de tv en dan staat die subwoofer en alles op een kastje er naast

0
  5. User  avatar
    3 XP

De kabels van de z5500 zijn opzich wel redelijk lang… je moet zelf natuurlijk ff chekke of het past en anders wat langere kabeltjes kopen.

Z5500 is trouwens echt een aanrader.. voor muziek, gaming en films. Echt een super set (heb hem zelf)

0
  6. User  avatar
    582 XP

ik heb net even voor je op de doos gekeken. jaja speciaal voor je naar de zolder gegaan en de lengtes van de kabels zijn:

3 kabels van 4,6 meter en 2 kabels 7,6 meter..

maar zoals iedereen al zegt kun je gewoon naar de kabelboer gaan om langere kabels te halen… kost geen drol

0