Wie heeft hem :)?
En wat vinden jullie er van :)??
IK heb net mijn code binnen gehad :D, wat een onzin LBP veel spelen xD heb dat spel al half jaar niet aan geraakt 😛
Maar alsnog ik ga zo ff spelen:)!
Wat vinden jullie!
Wie heeft hem :)?
En wat vinden jullie er van :)??
IK heb net mijn code binnen gehad :D, wat een onzin LBP veel spelen xD heb dat spel al half jaar niet aan geraakt 😛
Maar alsnog ik ga zo ff spelen:)!
Wat vinden jullie!
Als iemand hem heeft en wil hem niet spelen wil ik hem hebben ! 😛
Ik heb hem ook, nog niet gespeeld. Vanavond ga ik hem downloaden.
Ik heb hem ontvangen via me mail !! het is echt een hele vette spel
ik heb niks gehad ik ga morgen ff sony bellen
[quote]ik heb niks gehad ik ga morgen ff sony bellen[/quote]
Niet iedereen krijg er 1 hoor xD
Niks binnen gehad en nu draag ik alleen nog maar zwarte kleren en luister ik naar gothic muziek.
Ik heb die van JoostNL gehad, Joostje bedankt! :happy:
Ben bezig met een lvl, maar hebben jullie ook last van freezes ? als ik sackbot gebruik en ik druk op [] dan freeze me ps3, maarja het is een beta 😛
[quote]ik heb niks gehad ik ga morgen ff sony bellen[/quote]
en wat wil je dan ?
smeken dat ze jouw een code geven ?? 😛
ik kan ook 1 krijgen maar hij wil sharen of spel geven van blu ray of 20 euro playstation card ik zeg tegen hem laat maar zitten hahah
heeft er iemand toevalig 2 ?
dan ken ik nog iemand die er geen heeft.
ik dus:(
[quote]Ben bezig met een lvl, maar hebben jullie ook last van freezes ? als ik sackbot gebruik en ik druk op [] dan freeze me ps3, maarja het is een beta :P[/quote]
Yup, heb dezelfde bug. Meteen even melden op het beta forum 😉
Helaas geen code voor mij ondanks dat ik toch aardig wat lbp1 gespeeld heb :depressed:.
Heeft iemand enig idee waneer je filmpjes mag plaatsen op youtube over de beta ?
[quote]Heeft iemand enig idee waneer je filmpjes mag plaatsen op youtube over de beta ?[/quote]
Als de game uit is. Heel misschien wanneer de beta afgelopen is. Check anders gewoon even de regels voor beta’s?