Topic: [OOT] PlayStation Move

10 september 2010om 20:03
[img]http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_4c5217fb8f4bd.jpg[/img]

De PlayStation Move is de motion controller van Sony. Deze zal op 16 september releasen. De PlayStation Move is volgens vele een rip-off van de Wii. Dit kan dan wel zo zijn maar beter goed gejat dan slecht bedacht. De PlayStation Move zal veel games gaan ondersteunen die al uit zijn zoals: Heavy Rain, Resident Evil 5, LittleBigPlanet en nog veel meer games.

Daarnaast zullen er ook nog zelf games uitkomen voor de Move. Dit zal variëren van serieuze games tot party games die je samen met vrienden of familie kunt spelen. Hieronder hebben we beelden van enkele PS Move games voor je. Tevens kun je in dit topic discussiëren over de PlayStation Move.

Socom 4:

Start the Party!:

The Fight:
http://www.youtube.com/watch?v=k4cHGugf2Z8

21 reacties

1. User  avatar
    327 XP

Eerst maar eens met goede games komen, Sony…

0
  2. User  avatar
    232 XP

Wat dacht je van Killzone 3 die Move compatible is?

0
  3. User  avatar
    35 XP

is deze ook voor 15 september in de winkels te vinden?
    Zoals vaak wel het geval is?

Bijvoorbeeld komende maandag of dinsdag?

0
  4. User  avatar
    903 XP

[quote]Wat dacht je van Killzone 3 die Move compatible is?[/quote]

en resident evil. Die lijkt me wel vet met move

0
  5. User  avatar
    582 XP

ey mensen,

heb vandaag de hele middag met de move zitten spelen.

en moet zeggen dat het spelen van een fps NIET te doen is!

wanneer je MAG bezit is het mogelijk (sinds +- 2 weken) de beta te downloaden van mag en te spelen. deze support de move maar het werkt voor geen meter..

het is veel te gevoelig en voelt zenuwachtig/zat aan.. daarbij is een beweging heel onvoorspelbaar en schiet je overal en nergens wanneer je iemand tegen komt.

de gevoeligheid is enigszins weg te werken bij de instellingen van de game maar blijft toch aanwezig.

daarbij heb je ook nog wanneer je draaien wil met het beeld dat dit heel plots gaat.. wat ik hiermee bedoel is:
    wanneer je iemand ziet op de rand je scherm ga je er met je mikpunt heen, deze beweegt los op het scherm.
    wanneer je met je mikpunt binnen 5 a 10 cm van de rand van je tv-scherm bent begint het beeld ook plots te draaien en is je draaisnelheid in een keer 2 keer zo snel.
    dus vlieg je met een rotgang je tegenstander voorbij met je mikpunt.. waardoor je zelf allang om zeep bent geholpen..

en het voelt net alsof elke keer wanneer je richt de miksnelheid anders is. terwijl het aanvoelt alsof je een identieke beweging doet..

maar moet ook zeker zeggen dat de move een pareltje is bij het spelen van bijvoorbeeld de ping-pong game en de frisbie werken game. (of hoe ze ook heten)

0
  6. User  avatar
    208 XP

Maar het is als bij een nieuw spel ……..je moet ook aan de beweging wennen……..

0
  7. User  avatar
    203 XP

ik ga hem kopen die move hiiii

0
  8. User  avatar
    502 XP

Heb hem ook sinds de release (ik had wat geld over) met de gedachte dat Heavy Rian ermee ging werken, maar die patch komt morgen pas. Dus dat is even afwachten. Verder heb ik geen launch game gekocht want die shit is allemaal veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Moet zeggen dat de demo’s wel goed werken, ding werkt heel precies. Beter dan ik had verwacht. Deze week krijg ik als het goed is Resident Evil 5 Gold Edition wat me wel tof lijkt ermee. Maar moet nog ff afwachten of het op langere duur ook leuk blijft.

0
  9. User  avatar
    1377 XP

Ik vind het jammer dat de [url=http://www.ps3-sense.nl/2010/09/review-kung-fu-rider/]review van Kung Fu Rider[/url] niet zo best is. Zijn er mensen die deze ervaring delen?

0
  10. User  avatar
    403 XP

Meeste reviews van Kung Fu rider zijn niet zo positief, zelf vind ik Sport Champions en Tumble leuk. Tumble ga ik wel kopen is maar 10 euro, maar daar tegenover is Sports Champions 40 euro en dat vind ik te duur.

0
  11. User  avatar
    502 XP

Klopt, demo van Kung Fu Rider vond ik grappig maar niet meer dan dat. En Tumble is geniaal maar ik heb er geen geduld voor. En zelfde idd met Sport Championship. Demo was wel vet!

0
  12. User  avatar
    582 XP

[quote]Ik vind het jammer dat de [url=http://www.ps3-sense.nl/2010/09/review-kung-fu-rider/]review van Kung Fu Rider[/url] niet zo best is. Zijn er mensen die deze ervaring delen?[/quote]

Ja ik… het is niet te spelen… naar een uurtje kung fu rider ben je zo ongelofelijk geïrriteerd dat je de move wel breken kan.. (ligt aan de game en niet aan de move zelf).. alleen het kontje van die dude is leuk wanneer je rijdt

heb de game toen geruild voor sports champions en vermaak me hier echt toppie mee.. echt leuk om te doen dat frisbie gooien, pingpong, gladiator gevecht, pijl en boog schieten, curling en volleybal….

frisbie gooien is dan toch echt me favoriet, die precisie van de move is echt perfect..

0
  13. User  avatar
    208 XP

Tumble is een geweldig verslavend spel……
    1 nadeeltje: je mag niet (vrij) doorbouwen nadat je goud hebt

En ik mis er een level editor voor..

0
  14. User  avatar
    903 XP

tumble werkt bij mij niet lekker.

Of het ligt aan de instellingen van die camera….

ik kan die blokken maar niet naar beneden doen ofzo

0
  15. User  avatar
    168 XP

K hb één vraag : is de MOVE waard ???

0
  16. User  avatar
    7 XP

Geweldige uitvinding,
    wou eigenlijk een Wii gaan aanschaffen,
    maar toen kwam deze op de markt,
    en moet toegeven dit is echt 10x leuker want je hebt je eigen vertrouwde PS3 nog.

[quote]K hb één vraag : is de MOVE waard ???[/quote]

Ja de move is het geld waard. :happy:
    vond ik teminste wel

0
  17. User  avatar
    1512 XP

[quote]K hb één vraag : is de MOVE waard ???[/quote]ja de move is 100% zijn geld waard want het is echt heel leuk en het werkt heel goed

0
  18. User  avatar
    251 XP

[quote]K hb één vraag : is de MOVE waard ???[/quote]

Hij is het zeker waar! Alleen….het is meer een ding voor af en toe, voor de fun! Je gaat niet zoals bij COD of iets, 3-5 uur achter gamen (ik dan:p)

Maarrr..hij is het zkr waard. En binnekort de Move bundel met Heroes! is misschien ook wel leuk

0
  19. User  avatar
    403 XP

Volgende maand Killzone 3 met Move, en als je LBP 2 koopt krijg je Sackboy’s Prehistoric moves erbij is maar 10 levels maar is wel leuk en werkt goed. Ik zit te wachten dat LBP een update krijgt met veel meer move levels.

0
  20. User  avatar
    26 XP

[quote]Wat dacht je van Killzone 3 die Move compatible is?[/quote] Killzone met move is wel vet, maar je bent er wel minstens een week aan kwijt om het een beetje onder de knie te krijge. Daarbij vind ik dat de crosshair op het scherm voor mij persoonlijk(op de laagste sensitivity) veel te snel beweegt, en zodra je wilt gaan draaien met je scherm dat een halve minuut duurt voor één rondje.
    Ook nadelig is bij spellen als Topspin 4, dat je een bepaald bereik hebt. En dat bereik is redelijk klein, dus tussen de games en sets in kan je niet even rustig watte drinken gaan pakken of je moet de Move controller opnieuw calibreren.

0
  21. User  avatar
    492 XP

[quote]Killzone met move is wel vet, maar je bent er wel minstens een week aan kwijt om het een beetje onder de knie te krijge. Daarbij vind ik dat de crosshair op het scherm voor mij persoonlijk(op de laagste sensitivity) veel te snel beweegt, en zodra je wilt gaan draaien met je scherm dat een halve minuut duurt voor één rondje.
    Ook nadelig is bij spellen als Topspin 4, dat je een bepaald bereik hebt. En dat bereik is redelijk klein, dus tussen de games en sets in kan je niet even rustig watte drinken gaan pakken of je moet de Move controller opnieuw calibreren.[/quote]

Had em redelijk snel onder de knie, maar ben vele malen beter met de controller dus online ditch ik dat ding. Richten met bijvoorbeeld de sniper of vanuit dekking kan super snel en dead-on, maar rondlopen is een kwelling. PS3 Move Heroes was trouwens wel leuk, de Demo dan :p Ecodrome 2 ook. Heavy Rain is ook heel goed te doen met de move, en het verandert je gameplay ervaring, leuk om HR weer een keer met de Move te spelen als je voorheen het spel met de controller hebt gespeeld.

Kun je RE5 nou met de Move spelen als je een oude Disk hebt (met update of iets?) of moet je persé die nieuwe editie kopen?

0