Hallo dit is de discussie waar je alles kan plaatsen over het nieuwste deel van de uncharted serie Uncharted 3L Drake’s Deception Dus kom maar met filmpjes en andere info ^^
Topic: [OOT] Uncharted 3: Drake’s Deception
14 december 2010om 16:23

Laatst ingame beelden gezien het gaat er weer nog mooier uitzien dan deel 2 pff kan niet wachten release mag wel eerder 😀
ma het ergste is da we 1 jaar moetn wachten 🙁
Tjaa al die topgames komen nu in november uit november volgend jaar word echt groots!
[quote]Tjaa al die topgames komen nu in november uit november volgend jaar word echt groots![/quote]
Dat dacht ik dit jaar ook, wat een tegenvallers!!!
Jaa dit jaar alleen de standard dingen COD PES en FIFA
geniaal spel nu al 1x uitgespeeld 😀
[quote]geniaal spel nu al 1x uitgespeeld :D[/quote]
haha mee eens kon zelf niet stoppen met spelen had cod aan de zijkant gezet:p
[quote]haha mee eens kon zelf niet stoppen met spelen had cod aan de zijkant gezet:p[/quote]
me 2
nu ben ik een beetje online aan t kloten 😛
Ik ben tijdje terug ook begonnen aan de story,, maar omdat ik toen nog meer nieuwe games had zoals need for Speed en WWE”12 toch de voorkeur gegeven aan deze 2 titels 😛 Binnenkort toch maar weer verder gaan met Uncharted 3 want de game is AWESOME 😀
[quote]Ik ben tijdje terug ook begonnen aan de story,, maar omdat ik toen nog meer nieuwe games had zoals need for Speed en WWE”12 toch de voorkeur gegeven aan deze 2 titels 😛 Binnenkort toch maar weer verder gaan met Uncharted 3 want de game is AWESOME :D[/quote]
ja man vooral het verhaal
door uncharted 3 had ik direct die bundel van 1 & 2 hopelijk komt er een deel 4 alleen dat online vindt ik shit
ik ga zeker ook uncharted 1 en 2 halen
Ik heb hem het weekend uitgespeeld en hij is GEWELDIG!
Ik aan de Co-op begonnen met een vriend. Ik vond hem wat minder goed uitgewerkt als de SP, maar nog zeer goed.