Topic: Wie kan mij helpen?

02 januari 2011om 14:07

Hallo,

Voor mijn afstudeerproject moet ik een enquete afnemen. Mijn onderzoek heeft betrekking op gameconsoles, vandaar dat ik jullie via deze weg benader. Omdat ik niet veel tijd meer heb ben ik dringend op zoek naar respondenten en zal daarom onder 2 van de respondenten een game naar keuze verloten (twv €65). De vragenlijst zal niet meer dan 5 minuten van je tijd in beslag nemen. Hopelijk heb je even tijd om mij te helpen en maak je daarbij gelijk kans op een game naar keuze. Alvast bedankt!

[url=”http://www.thesistools.com/upgradegameconsole”]http://www.thesistools.com/upgradegameconsole[/url]

Met vriendelijke groet,
Ferry

14 reacties

1. User  avatar
    800 XP

Ik zal hem even voor je maken.

Succes er nog mee (Y)

[QUOTE]Update: Gemaakt.[/quote]

0
  2. User  avatar
    568 XP

Done 😉

0
  3. User  avatar
    266 XP

Ik heb hem ook even ingevuld..

0
  4. User  avatar
    400 XP

Heb ook maar even de tijd ervoor genomen 😀 In het begin bericht heb je trouwens perongeluk Xbx neergezet inplaats van Xbox…

0
  5. User  avatar
    511 XP

Ik heb hem ook ingevuld, alleen vind ik dat er wel veel vragen over die ‘+’ achterelkaar komen en in principe dezelfde vraag zijn. Maarja. En cool dat je een spel aanbied xd maar ik vind dat niet nodig ;d leuk voor de andere mensen misschien hier? 🙂

0
  6. User  avatar
    400 XP

[quote]Ik heb hem ook ingevuld, alleen vind ik dat er wel veel vragen over die ‘+’ achterelkaar komen en in principe dezelfde vraag zijn. Maarja. En cool dat je een spel aanbied xd maar ik vind dat niet nodig ;d leuk voor de andere mensen misschien hier? :)[/quote]

Is niet nodig, maar wel hartstikke leuk dat hij dat doet! (Y)

0
  7. User  avatar
    2036 XP

ik heb hem al ingevuld, ga hem geen twee keer invullen 🙂

0
  8. User  avatar
    441 XP

Ingevuld:D

0
  9. User  avatar
    1390 XP

klaar ;P

0
  10. User  avatar
    508 XP

Hupsakee! Veel succes ermee 😉

0
  11. User  avatar
    538 XP

Ook nog maar even ingevuld 🙂
    Succes ermeer verder:)

0
  12. User  avatar
    1512 XP

heb hem helemaal ingevult 😀
    had wel het gevoel dat sommige vragen over de PS3+/XBOX 360+ werden herhaald in een andere soort zin 😛

0
  13. User  avatar
    146 XP

ingevuld hoor (Y)

0
  14. User  avatar
    586 XP

ingevuld, aparte vragen:P

0