Forum

Topic: ps3 slim herkent hdd van oude ps3 niet

Anoniem's avatar

Een paar jaren terug heb ik een grotere hdd (350gb) in me phat 40gb geplaatst en het werkte als een tiet.
Ben 2 weken geleden getroffen door ylod. Toen hebben we de reparatie( schoonmaken, koelpasta, en loodvrije soldeerflux)
zelf gedaan. hij deed het even en net dat ik een back-up wilde maken stopte hij er gvd mee.
heb nu een slim gekocht maar wil de oude save data en films, foto’s wel weer terug. heb de oude schijf er uitgehaald en aangesloten op me slim maar die leest m niet. wat kan ik nog meer proberen om die content op me nieuwe te zetten?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 844 XP
    thom430's avatar

    Externe usb reader?
    HDD in het ding klikken en dan leest je pc hem als het goed is.

    Zoiets als dit hier http://www.bol.com/nl/p/games/space-dock-hdd-docking-station/1004004009041828/index.html

  2. 3 XP
    lxboots's avatar

    sjeeeess. Dat moet m zijn dan. Alvast hartstikke bedankt.

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Volgens mij gaat dat niet werken hoor, de data op je HD is gecodeerd en zal niet herkend worden door je pc.

  4. 3 XP
    lxboots's avatar

    je kan dat dockingsysteem rechtstreeks op je ps3 aansluiten. Dan zal i m toch wel lezen?

  5. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    je kan dat dockingsysteem rechtstreeks op je ps3 aansluiten. Dan zal i m toch wel lezen?

    nee. hacken zou anders wel erg gemakkelijk zijn 😛
    true story: je bent alles kwijt
    je kan niks doen om het terug te krijgen behalve je hdd weer in je oude ps3 stoppen en een backup maken, maar aangezien dat geen mogelijkheid is.
    Ben je alles jammer genoeg kwijt!

  6. 3 XP
    P0oltj3's avatar

    Thats some hard nut to crack!

    je slim leest het wss niet omdat ie de hdd niet onder steund hier is een lijst met hdds die wel ondersteund worden:

    http://www.playstationpure.be/blog/item/5401/Problemen-met-harde-schijf-door-nieuwe-firmware

    Ik zou als ik jou was even Sony bellen en tenminste vragen wat je zou kunnen doen.

    Off-Topic-

    nis-gens

    You have some sick speedtest 0_o Nice!