Forum

Topic: Downtime van vannacht

Anoniem's avatar

Zoals sommigen misschien gemerkt hebben waren we vanaf ongeveer 12 uur ’s nachts een beste tijd offline. Dit had te maken met de upgrade naar Apache 2.2.4 en een nieuwe Ubuntu versie. Gezien onze oude Ubuntu verouderd was en er dus geen security patches meer waren, waren we genoodzaakt te updaten. Het kan zijn dat de site deze week ’s nachts nog een keer offline gaat voor het grote aantal security patches, onze excuses hiervoor.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    beter dan dat de server gehackt wordt dan moeten we weken wachten. Is die bug al gefixed wanneer je weer in de startpagina komt en dat je niet meer ingelogd bent…?

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    beter dan dat de server gehackt wordt dan moeten we weken wachten. Is die bug al gefixed wanneer je weer in de startpagina komt en dat je niet meer ingelogd bent…?

    Ja das een lastige indd ik heb er al naar gekeken maar hij blijft hardnekkig. Het probleem is namelijk dat hij niet weergeeft dat je inglogd bent, maar eigenlijk ben je het wel. Deze bug zit overigens enkel in FF, dus ik snap ook niet echt waar het aan ligt.

  3. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik vind het altijd maar eng :p me server updaten naar nieuwe OS/Apache. Heheh

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Agh hopelijk maakt onze aankomende prijsvraag (Maandag) de boel weer een beetje goed.

  5. 576 XP
    Gunpowder's avatar

    Oh maakt mij niet zoveel uit hoor, dit is en blijft het beste PS3 forum 😉
    Maar klinkt nice, prijsvraagie 😀 😀

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    Prijsvragen zijn altijd leuk!

    Ik heb overgens niks gemerkt van de downtime.. :p

  7. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    als ik smorgens opsta (rond 6 uur , want moet vroeg beginnen met werk)
    dan kijk ik altijd ff op PS3-Sense
    maar vaak is de site rond 7 uur nog steeds offline o.O

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Was dit gister ook zo?

  9. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    gisteren weet ik niet zeker , toen kon ik uitslapen 😀
    maar de rest van de week wel

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ging zonet wat fout, is een backupje van hoogstens 20 minuten geleden teruggezet, excuses voor het ongemak.

  11. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ging zonet wat fout, is een backupje van hoogstens 20 minuten geleden teruggezet, excuses voor het ongemak.

    Ach ja, wat zijn 20 minuten nou op een mensenleven :p