Forum

Topic: Gta4 Gay Tony slitscreen ? Hoe doe je dat ???

Anoniem's avatar

Ik speel gta en opeens komt een vriend bij men aan de deur , Nu heb ik gezien dat je ook slitscreen kan op gta 4 Gay Tony .

Weet iemand hoe je dat doet , ik weet wel hoe ik online ga maar hoe splitscreen ??? t,zal leuk zijn als iemand dat weet…:prop:

Gr,Mij

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 775 XP
    Sevinho's avatar

    Ik niet.

    ( Srry :shrug: )

  2. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Gta4 Gay Tony???? Nog nooit van gehoord, ik heb wel GTA IV maar volgens mij kan je geen splitscreen.. Staat trouwens achterop het hoesje van het spel, als er 1-2 spelers staat moet het mogelijk zijn. Bij GTA IV is dit niet het geval..

  3. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Je kunt niet in split screen met GTA IV nor GTA The Ballad of Gay Tony

  4. 4 XP
    JordyTurbo's avatar

    op youtube zijn wel filmpjes van gta 4 online slitscreen :O

  5. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Waarschijnlijk zijn dat PC mods die je gekeken hebt, volgens mij is er niet zoiets beschikbaar voor de PS3.

    EDIT: Heb wat filmpjes gezien en wat je voor de PS3 tegenkomt zijn volgens mij aan elkaar geplakte beelden van 2 schermen of allebei met HD PVR opgenomen en geëdit. Het is sowieso fake denk ik.

    Correct me if I’m wrong

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Waarschijnlijk zijn dat PC mods die je gekeken hebt, volgens mij is er niet zoiets beschikbaar voor de PS3.

    Klopt wat Gangstha95 meld, het is alleen mogelijk op de PC.

    Gta4 Gay Tony???? Nog nooit van gehoord

    Jij faalt ! ^^

  7. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Klopt wat Gangstha95 meld, het is alleen mogelijk op de PC.

    Jij faalt ! ^^

    ahahah was tog een map pack?