Forum

Topic: Store is terug :D

Anoniem's avatar

De playstation store is terug 😀
Ik zit er nu in en ben de demo van Red Faction aan het downloaden.
Het welcome back programma is nog niet online, maar ik verwacht dit snel.

Veel plezier in de store 🙂

ps. Ik ben echt zooo blij dat de store terug is 😀

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Ik krijg (nog) een foutmelding. Al wel een andere als afgelopen dagen, dus ben benieuwd!

    En hij doet het! Gelijk Burnout Paradise, Streets of rage en James Pond 2 uit de plusstore aan het neerladen + the fight en infamous2 demo 😀

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Waar zijn de vragen, waardoor dit een beetje op een Topic gaat lijken?

  3. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    hey shiiszelz als je die map pack wilt van black ops,ik heb waarschijnlijk over 1-2 weken men controller dan mag je hem van mijn acc downloaden.

    owja ik kan hem nu natuurlijk ook geve

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    hey shiiszelz als je die map pack wilt van black ops,ik heb waarschijnlijk over 1-2 weken men controller dan mag je hem van mijn acc downloaden.

    Haha, jaa is goed jongen 😉

    Back on-topic.

  5. 29 XP
    kimigahiro's avatar

    Hee,

    Ik heb me zojuist maar geregistreerd hier. Volg PSX Sense al een poos via Twitter ghehe.
    Ik vroeg me af waarom ik niet de games kan downloaden? Hij geeft namelijk aan dat ik niet kan downloaden wegens ’t feit dat ik geen Plus member ben en ben nogal een schijterd in het uitproberen van dingen (ofwel zomaar ergens op klikken..)

    Edit: Heeft dus te maken met het feit dat het Welcome Back-programma nog niet loopt?
    Ik haal nu in ieder geval wel InFamous2 binnen (Demo)

    Groeten,

  6. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    nu kun je ze wel downloaden. eerst het welcome back dingetje downloaden, dan de games.

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    nu kun je ze wel downloaden. eerst het welcome back dingetje downloaden, dan de games.

    Daar verwijst die je automatisch naar toe ……