Topic: Psx-sense op ps3 bekijken

07 augustus 2011om 20:41

De website op ps3 bekijken verloopt vlot maar als ik terugkeer naar de homepage of als ik een andere psx-sense pagina open krijg ik de foumelding dat de website niet beschikbaar is, weten jullie hier een antwoordt op ?

5 reacties

1. User  avatar
    2295 XP

Ja.. [url]www.psx-sense.nl/forum/m[/url] 😀
    Mobiele versie van Sense

0
  2. User  avatar
    20030 XP

Foutmelding krijg ik hier niet, al wil ik niet zeggen dat de site goed werkt op PS3. De browser van de PS3 is gewoon iets waar geen rekenschap mee te houden valt, ’t is de meest verouderde en slechtste browser die er is.

0
  3. User  avatar
    2295 XP

[quote]Foutmelding krijg ik hier niet, al wil ik net zeggen dat de site goed werkt op PS3. De browser van de PS3 is gewoon iets waar geen rekenschap mee te houden valt, ’t is de meest verouderde en slechtste browser die er is.[/quote]

+1 ! 🙂

0
  4. User  avatar
    441 XP

[quote]Foutmelding krijg ik hier niet, al wil ik niet zeggen dat de site goed werkt op PS3. De browser van de PS3 is gewoon iets waar geen rekenschap mee te houden valt, ’t is de meest verouderde en slechtste browser die er is.[/quote]

Tijd voor een update dus, Sony! haha

0
  5. User  avatar
    20030 XP

[quote]Tijd voor een update dus, Sony! haha[/quote]

Yeah die browser is echt verschikkelijk, het negeert ook alle web-standaarden volgens mij xD

0