Topic: dualshock 3 importeren

05 juli 2008om 16:52

Ik zou graag een dualshock 3 importeren.Zou graag weten waar jullie het hebben gedaan of advieseren.Kom zelf vaak yes-asia tegen maar vind 2-3 weken verzendtijd toch wel aan de lange kant.

9 reacties

1. User  avatar
    233 XP

[quote]Ik zou graag een dualshock 3 importeren.Zou graag weten waar jullie het hebben gedaan of advieseren.Kom zelf vaak yes-asia tegen maar vind 2-3 weken verzendtijd toch wel aan de lange kant.[/quote]

Waar woon je? Ga naar de Bazaar (Zwarte markt) in Beverwijk, kheb em daar gehaald voor 55 euro. Keus uit alle 3 de kleuren :rasta:

0
  2. User  avatar
    478 XP

Ik zou voor Dealextreme gaan. Max. binnen 2 weken binnen. Ik geloof dat die daar 38 euro kostte ofzo,

0
  3. User  avatar
    1381 XP

[url=http://ps3-sense.nl/showthread.php/dualshock-3-tekorten-europa-1171.html]Klik[/url]

Ik had er ook al wat vragen over gesteld, daar werd erg goed op geantwoord! 😉
    Ik ben overgens zelf positief over dealextreme, al vaker dingen besteld.. 🙂

0
  4. User  avatar
    778 XP

Hmm, moet ik dat misschien ook maar eens gaan doen :26:

0
  5. User  avatar
    478 XP

[quote]Hmm, moet ik dat misschien ook maar eens gaan doen :26:[/quote]
    Zat ik ook al over te denken, want deze is toch veel zwaarder?

0
  6. User  avatar
    446 XP

ja had ook gehoord dat hij zwaarder was en alles wat beter aanvoelde.

0
  7. User  avatar
    778 XP

Soms vind ik licht ook wel weer fijn…

0
  8. User  avatar
    1377 XP

Op [url=www.yesasia.com]YesAsia.com[/url] heb ik die van mij besteld. Voor €40,- inc. verzendkosten. En als je nou nog even een [url=www.retailmenot.com]kortingsbon[/url] opzoekt is hij nog goedkoper!
    Het zal ongeveer 2 tot 3 weken duren voordat je hem binnen krijgt.

Ik denk dat je altijd aan die wachttijden vast zit. Hij moet toch echt uit Hong Kong komen he!

0
  9. User  avatar
    235 XP

Ach wat is nou 2 á 3 week wachten als je 20 euro kunt besparen.

0