Topic: Mini enquête voor gamers (9 vragen)

10 september 2011om 23:35

Beste mede gamers,

ik ben bezig met een onderzoek naar gamers en gamedevelopers. Ik hoop dat jullie een halve minuut (slechts 9 vragen) willen vrijmaken om even een enquête in te vullen. Ik zou het heel erg waarderen en je zou mij er heel erg mee helpen!

[url=”https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFBtdS0yOFZfNWR6LUVGNFpkeXduUGc6MQ”]Link naar de enquête.[/url]

Alvast bedankt voor de moeite 🙂

37 reacties

1. User  avatar
    2210 XP

Boeit mij niet dit

0
  2. User  avatar
    7 XP

[quote]Boeit mij niet dit[/quote]
    Snap dat het niet heel spannend is om een enquête in te vullen. Toch hoop ik dat je een half minuutje wil opofferen om een medegamer/student te helpen 🙂 .

0
  3. User  avatar
    1489 XP

gedaan 😉

0
  4. User  avatar
    2210 XP

Toch nog ff gedaan hoor 😉

0
  5. User  avatar
    2295 XP

Ingevuld. 🙂

0
  6. User  avatar
    7 XP

Super, hartstikke bedankt jongens!

0
  7. User  avatar
    724 XP

gedaan

0
  8. User  avatar
    167 XP

Ook ff ingevuld!

0
  9. User  avatar
    318 XP

Ingevuld.

0
  10. User  avatar
    400 XP

Beetje kort, redelijke vragen. Suc6 ermee 😉

0
  11. User  avatar
    7 XP

Bedankt voor alle respons! Mocht er interesse zijn zal ik t.z.t. ook de conclusies hier posten.

0
  12. User  avatar
    3650 XP

Done ;)!

0
  13. User  avatar
    2210 XP

[quote]Bedankt voor alle respons! Mocht er interesse zijn zal ik t.z.t. ook de conclusies hier posten.[/quote]

heel graag

0
  14. User  avatar
    722 XP

Ook ff gedaan

0
  15. User  avatar
    232 XP

ingevuld

0
  16. User  avatar
    433 XP

ook maar effe ingevuld voor je 🙂

0
  17. User  avatar
    1956 XP

Ingevuld, toch wel leuk.

0
  18. User  avatar
    220 XP

gedaan

0
  19. User  avatar
    1356 XP

done !

0
  20. User  avatar
    1512 XP

all done 😀

0
  21. User  avatar
    7 XP

Enorm bedankt allemaal. Heb inmiddels wel genoeg respons 🙂 !

0
  22. User  avatar
    724 XP

en wat is het gemidelde geworden?

0
  23. User  avatar
    7 XP

[quote]en wat is het gemidelde geworden?[/quote]

Op welke vraag :p?

0
  24. User  avatar
    724 XP

alllemaal natuurlijk:D

0
  25. User  avatar
    773 XP

Gedaan

0
  26. User  avatar
    548 XP

Ook maar eens even ingevuld. Ben ook benieuwd wat de resultaten zijn.

0
  27. User  avatar
    464 XP

Ga em nu ff doen 😀

0
  28. User  avatar
    411 XP

Ik heb hem ingevuld.
    Ben benieuwd naar het resultaat van jullie onderzoek.
    Succes!

0
  29. User  avatar
    7 XP

Jonges, bedankt voor jullie reacties maar heb inmiddels wel genoeg ingevulde enqueetes 🙂 ! We zijn er druk mee bezig en zal binnenkort een korte conclusie hier plaatsen!

0
  30. User  avatar
    602 XP

[quote]Jonges, bedankt voor jullie reacties maar heb inmiddels wel genoeg ingevulde enqueetes 🙂 ! We zijn er druk mee bezig en zal binnenkort een korte conclusie hier plaatsen![/quote]

okee, we horen het resultaat graag.

zou wel even je enquete dan sluiten, dan krijg je ook geen reacties meer.

0
  31. zhongcai's avatar

hi, jongens, niet te missen deze prachtige PS3: [url=http://tinyurl.com/6ohc5vh]http://tinyurl.com/6ohc5vh[/url]

0
  32. User  avatar
    5 XP

ook ff ingevuld

0
  33. User  avatar
    2610 XP

niet ingevuld aangezien het niet meer nodig is maar de vragen zien er wel goed uit can’t wait

0
  34. User  avatar
    238 XP

ingevuld gwn 😛

0
  35. User  avatar
    64 XP

Ingevuld.

0
  36. User  avatar
    7 XP

Onder het mom van beter laat dan nooit wilde ik toch nog even de resultaten met jullie delen. Het onderzoek is door meer dan 300 gamers ingevuld, dus allen bedankt daarvoor!

0,6% van de gamers vindt dat gamedevelopers genoeg luisteren naar gamers, 16% is tevreden en ongeveer 50% van de gamers geven aan dat developers te weinig luisteren naar gamers. Op de vraag of gamers suggesties voor games bedenken antwoord 9,7% nooit, 18% weinig, 25% regelmatig, 31% vaak en 15% altijd. Ten slotte werd er gevraagd: Stel dat er een mogelijkheid is om goed te communiceren met developers zou je hier dan actief in deelnemen?Hierop gaf 28% aan erg actief te willen deelnemen, 32% wilde ook deelnemen, 19% was neutraal, 15% had weinig interesse en 5% had totaal geen interesse.

Naar aanleiding van dit onderzoek ben ik zelf begonnen om een website te bouwen. Het doel is om gamers en developers op één platform samen te brengen waar gamers hun suggesties kunnen plaatsen. Deze suggesties zullen vervolgens gerangschikt worden via een like/dislike systeem.

Mochten jullie nog meer willen weten over dit project of updates willen krijgen laat het dan vooral weten. Jullie reacties zijn in ieder geval niet voor niks geweest 🙂 !

0
  37. User  avatar
    890 XP

Goed bezig, hoop dat game developers ook gaan kijken en luisteren.. zoals infinity 😛
    Er zijn ook een aantal die wel goed luisteren natuurlijk.

0