Forum

Topic: Gta V mythes

Anoniem's avatar

1.Heey happy sensers bij het horen van de Gta V trailer sprong iedereen op… Deed je dat niet dan ben je echt raar (dead from inside)
En de mythes van Gta V zijn er dus nu..
Zo luid.
De hoofdpersoon is Tommy uit Vice city? Of is het toch een mexicaan. De man die je ook in de trailer zag.

Bespreek hier alle mythes: met uitleg en al het andere:
Maar dat is 1 ding dat je doet er is ook nog een 2รจ.

2. Stel je voor: het is 2012 j bent de gelukkige bezitter van Gta V, je start de game op krijg de intro + begin missie.
Maar daarna wordt je los gelaten, en mag je zelf uitzoeken waar je heen gaat.
Dusszzz wat ga jij dan doen?.. ik persoonlijk ga gelijk richting ganton gym en grove st om te kijken of me homies er zijn xD

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Je bent een Spanjaard genaamd Adrian xD (dat was het gerucht)

    Ik denk dat de hoofdpersoon niet zwart is in ieder geval, misschien een Latino of blanke. ๐Ÿ˜› Persoonlijk denk ik een Mexicaan ofzo.

    Ik ga gelijk in zo’n vliegtuig stappen en de map verkennen! ๐Ÿ˜€

  2. 149 XP
    riinyosa's avatar

    Carjacken natuurlijk en @ random een paar mensen neerknuppelen.
    Nee, ik ben niet gewelddadig.

  3. 1268 XP
    luctheman's avatar

    Carjacken natuurlijk en @ random een paar mensen neerknuppelen.
    Nee, ik ben niet gewelddadig.

    Haha, ik geloof je hoor, ik ging altijd die wapencheat gebruiken en dan met een minigun iedereen verrot knallen. Voor de rest ben ik ook niet zo geweldadigxD
    Ik zat in San Andreas altijd op een oogstmachine, dat als je over mensen heen reed, dat er van de achterkant in honderd stukjes weer uit kwamen:p.
    ALtijd is wel erg overdreven, maar als het kon zou ik er altijd op zitten.

    R1,R2, L1, R2, Pijltje links, beneden, rechts, boven, links, beneden, beneden, beneden. Dat was de cheat voor de minigun

  4. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Er is geen cheat voor Minigun in GTA SA hoor… xD

  5. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Indd.. dat is wapen cheat 2 ofzow

  6. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik gebruikte altijd de Jetpack cheat, en inderdaad er waren geen losse wapens alleen 3 wapen sets. Dacht ik hoor.

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Carjacken natuurlijk en @ random een paar mensen neerknuppelen.
    Nee, ik ben niet gewelddadig.

    Die laatste zin doet het hem xD

    Nee, ik ga ff lekker random rondlopen, dan de missies doen, want die zijn/waren altijd fucking geweldig!
    HESOYAM was mijn cheat in SA xD, tenminste….. die kan ik me alleen nog herinneren xD

  8. 876 XP
    Esromeron's avatar

    Na een x aantal missies inderdaad de stad verkennen. Zoals bij eerdere GTA games zal waarschijnlijk niet heel de stad gelijk beschikbaar zijn, maar bij san andreas kon je via een busje over het hek bij het vliegveld springen en zo al naar de andere eilanden vliegen (met uiteraardn gelijk 5 sterren aan je aars) xD

  9. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Eerste wat ik doe.. gelijk naar iemand toe gaan en inelkaar slaan lol en een carjacken naar het vliegveld gaan en een vliegtuig kapen XD ahh iloveyou GTA

    Offtopic: speelt iemand hier gta4? als dat zo is heeft iemand problemen met framerate drops enzo:?

  10. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Eerste wat ik doe.. gelijk naar iemand toe gaan en inelkaar slaan lol en een carjacken naar het vliegveld gaan en een vliegtuig kapen XD ahh iloveyou GTA

    Offtopic: speelt iemand hier gta4? als dat zo is heeft iemand problemen met framerate drops enzo:?

    ik kan vaak een vriend niet joinen als hij/zei me invite

  11. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    de hoofdpersoon?
    een goeie analyse
    http://www.youtube.com/watch?&gl=NL&hl=nl&client=mv-google&v=eeLsnbIaZ60&nomobile=1

  12. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    de hoofdpersoon?
    een goeie analyse
    http://www.youtube.com/watch?&gl=NL&hl=nl&client=mv-google&v=eeLsnbIaZ60&nomobile=1

    Zitten veel leuke dingen in, maar sommige betwijfel ik.

  13. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik ook

  14. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    ik niet

  15. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik wel, sommige dingen zijn te vaag voor een game.