Topic: Geen XP met berichten plaatsen op Forum?

12 november 2011om 20:23

Hallo Sensers,

Ik reageer regelmatig op forum berichten ( soms 3 topics snel achter elkaar ) en dan valt mij op dat ik daar geen XP voor krijg, wat ik niet heel erg vind maar ik dacht dat je vroeger XP voor deze berichten kreeg?
Alvast bedankt voor de antwoorden!

Aardappeltjuh

Iemand een idee?

8 reacties

1. User  avatar
    2210 XP

je krijgt pas bij 4 berichten xp up ofzoiets.. en bij spelletjes krijg je geen xp dacht ik

0
  2. User  avatar
    2295 XP

En hoe zit dat met een topic aanmaken of iets wat daar op lijkt?

0
  3. User  avatar
    20030 XP

Je krijgt hier wel XP voor, het aantal wordt alleen om het kwartier ongeveer ververst. Als we alle XP realtime moeten berekenen zijn we heel veel serverkracht hiervoor kwijt, vandaar dat er een cronjob draait. Als je dus een bericht post heb je niet meteen die XP, maar enkele minuten later.

0
  4. User  avatar
    1956 XP

Ook als je op drie topics achter elkaar reageert want ook? Want volgens mij wordt dat er soms niet bijgeteld? Soms krijg ik ook niks:P, maarja boeie.

0
  5. User  avatar
    20030 XP

[quote]Ook als je op drie topics achter elkaar reageert want ook? Want volgens mij wordt dat er soms niet bijgeteld? Soms krijg ik ook niks:P, maarja boeie.[/quote]

Als dit in het forum spelletjes gedeelte is dan krijg je niks, andere fora tellen gewoon mee.

0
  6. User  avatar
    1956 XP

Oke bedankt.

0
  7. User  avatar
    2210 XP

Er wordt geen xp gegeven aan aardappelen

0
  8. User  avatar
    1956 XP

[quote]Er wordt geen xp gegeven aan aardappelen[/quote]

Haha, elke keer als ik op iets reageer ben ik natuurlijk weer de aardappel xD

0