Forum

Topic: M.a.g. 2 [ps4?]

Anoniem's avatar

Ik zelf vond M.A.G. enorm gaaf, vooral het idee dat je een echte oorlog voert met tot wel 256 spelers vond ik über awesome. Maar de Graphics in M.A.G. zijn dan wel wat minder, en de game kan nog wel wat meer (gratis) game modi en variatie gebruiken.

Maar verder was de game naar mijn mening enorm leuk om te spelen, vooral als je een wat hogere rank bent en wat meer wapens hebt. Als je veel kills maakt in deze game geeft dit echt een kick. Daarom vraag ik mij af of jullie ook vinden dat er een vervolg moet komen, ook 256 Spelers compatibel, maar dan wél met geweldige Graphics, meer game modi, meer variatie, en veel innovatie. Wellicht voor de PS4, gezien de PS3 daar geen kracht voor heeft.

Dus laat weten of jij op een vervolg zit te wachten (voor de PS4) of juist niet. 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1992 XP
    elazzja's avatar

    MAG was voor mij de beste shooter van 2010. Textures waren niet speciaal maar het liep wel op 1080i en heel soepel. Zelfs met 256 man. De 2.0 update was goed alleen vond ik dat de DLC gratis had moeten zijn. Er waren niet zo veel gamemodes en maps.

    Weliswaar kende het een goede periode maar op de PS4 zal eventueel een vervolg beter tot zijn recht komen. 256 man behouden. Grafisch wordt het natuurlijk veel beter op de PS4 en de mogelijkheden moeten oneindig zijn. Paradrops, ARtillerie, Blitzkrieg, Commando’s, Vele voertuigen, Verbeterde ranking en squadsysteem. Het kan fenomenaal worden, net een dikke oorlogsfilm met alles erop en eraan.

  2. 2234 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Graag! Graag!
    Het liefst met 500 spelers 250’VS’250
    DAT ZOU ZO VET ZIJN.
    Dan heb je teminsten dat echte oorlog gevoel. Het enigste gametype dat ik dan altijd mis is een verover de base mode

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    MAG was voor mij de beste shooter van 2010. Textures waren niet speciaal maar het liep wel op 1080i en heel soepel. Zelfs met 256 man. De 2.0 update was goed alleen vond ik dat de DLC gratis had moeten zijn. Er waren niet zo veel gamemodes en maps.

    Weliswaar kende het een goede periode maar op de PS4 zal eventueel een vervolg beter tot zijn recht komen. 256 man behouden. Grafisch wordt het natuurlijk veel beter op de PS4 en de mogelijkheden moeten oneindig zijn. Paradrops, ARtillerie, Blitzkrieg, Commando’s, Vele voertuigen, Verbeterde ranking en squadsysteem. Het kan fenomenaal worden, net een dikke oorlogsfilm met alles erop en eraan.

    Precies. 🙂

    250 VS 250 is denk ik een beetje te veel van het goede xD

    Je hebt wel zo’n gamemode in MAG toch? 😛 Iets wat er op lijkt iig.