Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    wow, dik 400eu incl verzending. wist niet dat ze zo duur waren

  2. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    kgza zeker een ps vita halen !

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    wow, dik 400eu incl verzending. wist niet dat ze zo duur waren

    Ja tenzij je natuurlijk hier eentje koopt, dan is ’t maximaal 300eu voor 3G en 250 voor WiFi

  4. 1562 XP
    dikked's avatar

    waarom zou je er een willen importeren ?? :S ik vind €100 verschil wel veel, dan wacht ik liever en paar maandjes. En hij is dan waarschijnlijk niet eens in Nederlands

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    waarom zou je er een willen importeren ?? :S ik vind €100 verschil wel veel, dan wacht ik liever en paar maandjes. En hij is dan waarschijnlijk niet eens in Nederlands

    Sowieso wel in het Engels ^^.

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ik wacht en dan speel ik hem maar tot 9 uur sochtend !

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    komt er geen tax bij of dergelijke?

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    komt er geen tax bij of dergelijke?

    Ja kan, ff met je verkoper overleggen wat je op de doos moet laten zetten

  9. 292 XP
    Jasper611's avatar

    Ik ben van plan ook gewoon te wachten, heb afgelopen week een voorschot van 80euro betaald bij mijn Game-Mania.
    (Ik ga trouwens voor het 3G model 😀 )

  10. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Voor de mensen die het nog niet weten, ik kan bevestigen dat alle Vita systemen in elke taal in te stellen is.
    Op mijn Japanse import kan ik het op onder andere Japans, Engels, Nederlands, Pools, Spaans, Duits, noem het maar op, instellen.
    Wat je wel gaat merken, is dat wanneer je de PS Store wilt bezoeken, krijg je letterlijk een melding dat de PS Store ‘nog niet beschikbaar is in jouw regio/land’ (voor mij een van de redenen dat ik mijn Vita moest formateren, om van account te veranderen).

  11. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Voor de mensen die het nog niet weten, ik kan bevestigen dat alle Vita systemen in elke taal in te stellen is.
    Op mijn Japanse import kan ik het op onder andere Japans, Engels, Nederlands, Pools, Spaans, Duits, noem het maar op, instellen.
    Wat je wel gaat merken, is dat wanneer je de PS Store wilt bezoeken, krijg je letterlijk een melding dat de PS Store ‘nog niet beschikbaar is in jouw regio/land’ (voor mij een van de redenen dat ik mijn Vita moest formateren, om van account te veranderen).

    HEb je een Japans of Hong Kong-account erop? Zelf vind ik Hong Kong makkelijker omdat dit in het Engels is..de Store. Little Deviants heb ik er gekocht en Uncharted: Golden Abyss.

  12. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik heb de Japanse account, mede omdat ik dan ook de Japan-only games kan halen, zoals Taiko no Tatsujin, maar ook Japan-only Apps, zoals Nico Nico Douga.

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik heb de Japanse account, mede omdat ik dan ook de Japan-only games kan halen, zoals Taiko no Tatsujin, maar ook Japan-only Apps, zoals Nico Nico Douga.

    Taiko is awesome, werkt de PSP-versie uit de Japanse PlayStation Store ook op de PS Vita?

  14. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ik neem aan van wel, aangezien de PS Store op de Vita ook bedoeld is voor Vita (en PSP) games.
    Ik heb het nog niet kunnen proberen, want ik wacht eerst nog op mijn Memory Card, die wegens Kerst later aankomt.

  15. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik neem aan van wel, aangezien de PS Store op de Vita ook bedoeld is voor Vita (en PSP) games.
    Ik heb het nog niet kunnen proberen, want ik wacht eerst nog op mijn Memory Card, die wegens Kerst later aankomt.

    Yeah maar bijna alle games die niet uitgegeven zijn door Sony werken nog steeds niet, Taiko is van Namco dus weet ik niet of die wel werkt al.