Forum

Topic: muziek op ps3

Anoniem's avatar

Weet er iemand hoe je via je I-Pod muziek op je PS3 kan afspelen? heb geprobeerd met mijn I-Pod en kabel maar het lukte niet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    iPod kan ook niet gelezen worden als een externe disc, dus dat gaat niet.
    Je moet het dan echt via een stick op je PS3 zetten

  2. 10 XP
    nWo_WannaBeMe's avatar

    iPod kan ook niet gelezen worden als een externe disc, dus dat gaat niet.
    Je moet het dan echt via een stick op je PS3 zetten

    Raar want via mijn mobiel kan het wel

  3. 468 XP
    xDELTAx's avatar

    Raar want via mijn mobiel kan het wel

    Ja maar dit komt doordt je telefoon geen installatie software nodig heeft. Een iPod gebruikt iTunes. Bij een telefoon kun je gewoon naar “Deze Computer” gaan en een liedje in je muziek map gooien zonder dt je software hoeft te installeren.

  4. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    jammer :S

  5. 454 XP
    desauzenman's avatar

    heb zelf ook en ipod 3g en ik had het ook maar is voor de gein geprobeerd maar klopt je zou toch echt via USB of cd moeten doen

  6. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Je kan via iTunes je iPod (alleen nano en classic) als diskdrive instellen, dan is het wel mogelijk om via je iPod muziek op je PS3 te zetten.

  7. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Makkelijkste is gewoon via een USB stick muziek op je PS3 te zette,. Of gewoon van een CD importerren.

  8. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    heb i-pod touch maar toch bedankt 🙂

  9. 113 XP
    xDevin050's avatar

    Download de media server en vind je PS3. Als je niet weet hoe het werkt kijk dan op youtube ofzo.

    Je hebt ook een optie dat je een map met je hele iTunes bibliotheek ziet en de liedjes gewoon op je PS3 kan zetten.

    Download hier:
    http://www.ps3mediaserver.org/

  10. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    thx maar mijn harde schijf zit vol…. weet niet hoe het komt maarja .

  11. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Download de media server en vind je PS3. Als je niet weet hoe het werkt kijk dan op youtube ofzo.

    Je hebt ook een optie dat je een map met je hele iTunes bibliotheek ziet en de liedjes gewoon op je PS3 kan zetten.

    Download hier:
    http://www.ps3mediaserver.org/

    En hier kan je de tutorial vinden over het gebruik van PS3 media server.

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    yep mediaserver werkt gebruik het heel af en toe ook

  13. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Download de media server en vind je PS3. Als je niet weet hoe het werkt kijk dan op youtube ofzo.

    Je hebt ook een optie dat je een map met je hele iTunes bibliotheek ziet en de liedjes gewoon op je PS3 kan zetten.

    Download hier:
    http://www.ps3mediaserver.org/

    Ik heb geen i-pod ‘maar denk bijna wel zeker dat dit wel gaat werken’. Bij mij ziet ps3media server al mijn apparaten Ps3, Xbox360, Reciever en zelfs mijn tv enz (ik kan zelfs 3D films streamen naar mijn tv) en misschien werkt het ook wel met Vuze.