Forum

Topic: PSX-Sense App

Anoniem's avatar

PSX-Sense heeft een eigen officiële App voor de iPhone en iPod Touch. Met deze App hoopt PSX-Sense niet alleen haar huidige community te bedienen, maar ook nieuwe lezers op te doen. De App is gratis te downloaden vanuit de iTunes App Store en weegt ongeveer 3MB. De App houdt je elke dag op de hoogte van het laatste PlayStation nieuws, uitgebreide recensies, de nieuwste trailers en nog veel meer.

De App bevat niet alleen functionaliteit om nieuws te lezen, maar het is ook mogelijk actief deel te nemen in de discussies die ontstaan bij de artikelen. Je kunt op artikelen tot 20 dagen terug reageren met een PSX-Sense account of als gast. Mocht je jouw PSX-Sense account willen linken aan de App, dan kan dit onder de tab van ‘more’. Hier vind je vervolgens de optie om in te loggen, je kan ervoor kiezen om je account op te slagen zodat je maar één keer hoeft in te loggen.

Het is ook mogelijk om artikelen per categorie te bekijken, zo kun je filteren op platform, namelijk de PS3 en PS Vita. Maar je kan er ook voor kiezen alleen de recensies te bekijken, previews of het belangrijkste nieuws van de huidige week. Daarnaast kun je de laatste tweets bekijken van ons Twitter-account en kun je abonneren op onze Facebook-stream. Verder vind je in de lijst ook nog een mogelijkheid om het forum te bekijken.

PSX-Sense is met de lancering van deze App de allereerste PlayStation Community die aanwezig is in de iTunes App Store. We zijn dan ook ontzettend trots op het resultaat en zullen de App dan ook goed gaan ondersteunen. De App is gemaakt en vormgegeven door Roy Wijkstra en bevat een module van Martijn Bogaard van iCept. Enkele iconen in de App zijn afkomstig van Glyphish.

Mocht je de App waarderen of juist helemaal niets vinden, dan zouden we het zeer op prijs stellen als je een eerlijke review achterlaat in de App Store. Dit helpt ons om de App te verbeteren en we staan dan ook open voor kritiek. Uiteraard hopen we dat iedereen vijf sterren geeft aan de App, maar zoiets moet je natuurlijk wel verdienen.

App downloaden

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Paar puntjes. De cijfers bij reviews zijn nog niet te zien, en is het makkelijker om de reacties op nieuwsposts er meteen onder te zetten ipv een keer klikken op comments?
    verder echt een vette app die ik al vaak gebruikt heb xD

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dit is zo gigantisch dope! Dikke respect!

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Allemaal trouwens wel even 5 sterren in de App Store geven he ^^

  4. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Allemaal trouwens wel even 5 sterren in de App Store geven he ^^

    First day gedaan

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    First day gedaan

    Thanks =D

  6. 197 XP
    robin2000's avatar

    komt er ook nog een app op android

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    komt er ook nog een app op android

    Waarschijnlijk wel, maar niet binnenkort o.i.d.

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    gebruik de app letterlijk elke dag niks om op aan te merken. Zou wel vet zijn als hij kon roteren is wat makkelijker als je b.v comments etc plaatst:p

  9. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Ziet er zeker niet verkeerd uit voor een eerste versie! Nice job Roy =)

  10. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Komt er nog een Android versie binnenkort uit? ^^

  11. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Psx-sense app is basicly de web browser. Ik zelf gebruik de app nooit maar eerder de web browser, simpelweg omdat die ook comments meteen laad! Ik gebruik ook tap-a-talk voor forums is veel overzichtelijker.

  12. 243 XP
    terrorquin's avatar

    nice app ik gebruik em elke dag

  13. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    nu nog naar android. dan zet ik hem op me eerste blad

  14. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik wil de app ook voor android!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Is er al meer informatie over de Android versie?

  16. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    rotatieeeeeeeeeeeeeee pleaseeeeeeeeeeeee(A)

  17. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    rotatieeeeeeeeeeeeeee pleaseeeeeeeeeeeee(A)

    En chatbox 😀 plzzz

  18. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    in game GFX look pleasseee

  19. 173 XP
    FouadtjuhMaster's avatar

    Mooie App, ik gebruik em dagelijks

  20. 557 XP
    Tjoe's avatar

    Mooie App, ik gebruik em dagelijks

    Word de app nog geupdate voor ios7 en iphone5?

  21. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik zou wel een android app willen. moet nu alles doen op de website haha.

  22. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik zou wel een android app willen. moet nu alles doen op de website haha.

    Inderdaad, wanneer komt deze ?

  23. 4879 XP
    20style [20]'s avatar

    Ik wil de app ook voor android!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pas binnen 5 jaar ofzo… maar de site is heel goed verbeterd dus ik kan nog even wachten op de Android versie