Forum

Topic: Film na streamen naar ps3 geen menu

Anoniem's avatar

Beste luitjes,

Ik zit met een probleem elke X als ik een film heb gedowload met een menu erin dan krijg ik dat niet te zien op de ps3. Dus geen subs erbij.

Ik ben hierin een beetje een leek, noob, beginneling, ouwe lul tis maar hoe je het bekijkt natuurlijk.

De films stream ik met de ps3 media server naar de ps3 en dan staat de film op de ps3 en begint meteen en kan dan geen ondertiteling instellen.
Staan mijn instellingen fout op de media server of moet ik bestanden bij elkaar voegen cq veranderen.
Als ik de films afspeel op de vlc speler op mijn pc staat het menu erop en kan ik netjes alles instellen.

Greetz
Rob

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik kijk veel films gratis op letmewatchthis.com
    Je moet naar Network gaan dit intypen, dan kom je op die site en zoek je je film 😉

  2. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Heb ik helaas geen ervaring mee, ik download/kijk meestal films zonder menu en met ingebakken ondertiteling.
    Als ik er vanmiddag weer ben zal ik wel is kijken of ik wat voor je kan vinden.

  3. 440 XP
    Zocalox's avatar

    Zou ik mogen vragen wat voor soort bestand extensies het zijn?

  4. 5 XP
    Twissel's avatar

    @zak aardappel ik zal eens kijken dadelijk op de ps3 zou wel makkelijk zijn zo.

    @zocalox download ook veel films met ingebakken subs alleen soms ziet het er dan niet echt netjes uit.
    Tevens niet alles wat ik vind aan films en series zitten een ingebakken sub bij

    De fims die ik nu op de pc heb met menu zijn the green lantern, the mechanic en killer elite 2 de extenties zijn .ifo bestanden

    Ook had ik clarkson powerd up een serie gedowload en gestreamd naar de ps3 en het geluid was grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en op de vlc speler goed zag bij de info op de ps3 dat het audio 7.1 was het wat dingen in de ps3 media speler verandert maar dat hielp helaas niet.

    Greetz
    Rob

  5. 440 XP
    Zocalox's avatar

    ifo. bestanden zijn bestanden die informatie over de film hebben en die normaal op een DVD staan. Het zorgt er bijvoorbeeld voor dat de ondertiteling op de goede plek staat en informatie over de inhoudsopgave etc.

    Als het goed is zit er nog wel een bestand bij en waarschijnlijk een AVI. of MP4.

    Als er geen andere bestanden bij zitten vraag ik me af of het compleet is.
    Als je nog wel een ander bestand erbij hebt waar de film op staat kan je die denk ik het beste samenvoegen en tot 1 bestand maken. Het slimst is om gewoon weer een AVI. of MP4. te doen.

    Op internet staan heel veel gratis converters.

    Succes en als je er niet uit komt kun je altijd terugkomen.
    We horen het ook graag als het wel lukt.