Forum

Topic: PSN Kaarten voor elk apparaat?

Anoniem's avatar

De titel mag misschien wel debiel overkomen, maar ik zit met de vraag of alle PSN kaarten op alle PlayStation apparaat gebruikt kan worden.
Ik bedoel niet per regio, ik bedoel per PlayStation.

Ik heb namelijk sinds een week een PlayStation Vita in bezit, en dat is mijn eerste PlayStation apparaat (voorheen was ik een Nintendo fangirl, nu ben ik neutraal), en ik wil een PSN kaart kopen (ik heb een Japans account), en ik weet wel dat ik een Japanse kaart nodig heb (die zijn overal te bestellen), maar er wordt toch wel overal “PSP/PS3” aangeduid.

Dus mijn vraag is, werken zulke kaarten ook op de Vita?
Iemand die er ervaring mee heeft? Een kennis met ervaring? Of weet je het gewoon?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ja die werken ook op de PS Vita, het tegoed is verbonden aan je PSN-account en niet aan het apparaat waarop je het gebruikt. Stel je hebt dus een Hong Kong account of Japans account met omgerekend 50 euro. Dan kun je dit bedrag uitgeven op zowel je PS3 als je Vita.

  2. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Ah, dat is beter dan.
    Het onderwerp kan worden gesloten, nu ik antwoord heb op mijn vraag. (~_^)