Forum

Topic: Playstation Vita Oordopjes

Anoniem's avatar

Playstation Vita oordopjes?..
Ja, Sony heeft speciale oordopjes ontwikkeld voor de Playstation Vita!
Het uiterlijk ziet er mooi uit, erg netjes en modern.
Sony heeft ervoor gekozen om in-ear oordopjes te ontwikkelen aangezien dat lekker zit, niet gemakkelijk uit je oor valt en mooi geluid levert.
In-ear wilt zeggen dat externe geluiden vrijwel volledig worden gedempt. Dit is natuurlijk erg prettig in de trein of ergens anders onderweg, zodat je niet gestoord wordt door luidruchtige mensen of andere geluiden.

De PS Vita oordopjes bevat ook een microfoon in het draad, deze zou kunnen gebruikt worden voor ingame (video) chat.
Het zou waarschijnlijk mogelijk zijn om de PS Vita te besturen met je eigen stem, en daar zou die microfoon ook handig voor kunnen zijn.

Geïnteresseerd?
Check dan nu deze site!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    nice!
    ik moet zeggen zelf haat ik in ear xD

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    nice!
    ik moet zeggen zelf haat ik in ear xD

    Ik ben er echt fan van! Heb er ook even voor 50 euro tegenaan gegooid voor een Sennheiser headset! Only in-ear ;D

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    waarom is de mic handig als de Vita er 1 ingebouwd heeft? xD

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Omdat de mic in de bekabeling beter geluid opneemt, is ook maar gebleken hoor xD!

  5. 113 XP
    xDevin050's avatar

    ik heb die van de pre-order pack, zijn best goed.

  6. 505 XP
    DarkQ's avatar

    ja maar die pre order pack kan je niet door praten en de mico uit vita kan je mensen soms niet goed verstaan

    maar wat ik raar vin dat de oordopjes van de iphone niet werken en die hebben ook een microphone dus deze is er speciaal voor

  7. 1562 XP
    dikked's avatar

    ja maar die pre order pack kan je niet door praten en de mico uit vita kan je mensen soms niet goed verstaan

    maar wat ik raar vin dat de oordopjes van de iphone niet werken en die hebben ook een microphone dus deze is er speciaal voor

    iphone oordopjes zijn heel raar, als ik de iphone oordopjes van mijn kameraad in mijn telefoon doe (Samsung Wave) moet ik doe knopjes op de oordopje persé ingedrukt houden anders krijg ik heel raar geluid xD

  8. 505 XP
    DarkQ's avatar

    raar ja

    heb net de oordopjes gekocht die van Psvita en werken egt super goed vesta iedereen goed

    alles hoor je egt duidelijk

  9. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    als ik een vita had zal ik hem wel kopen jammer genoeg heb ik geen vita XD