Topic: gt5 endurance race

12 april 2012om 10:39

gt5 fans,

Ik ga a.s. zondag een 4 uur race doen met een paar vrienden. We zijn maar met 2 teams (2 teams van 2 mensen) maar er is natuurlijk nog meer plek op de baan.

Is er nog iemand die mee wil doen?
We rijden Met ±580 PP.
De baan weten we nog niet. Als we met weinig mensen zijn rijden we nürburg gp en anders de 24h layout of nordschleife.
De touring-cars van de dlc zijn niet toegestaan.

training begint vanaf 11 uur. half 1 gaan we racen.

als je mee wilt doen kun je een reactie geven/discuseren.

auto keuze staat nog niet vast, je kunt jouw auto verandere tot het begin van de race.

we zijn nu nog met: 3 teams.

lauwie007 *** Nismo 380rs
say_yeah_to *** bmw m3 gtr
xZaze-

7 reacties

1. User  avatar
    2295 XP

Eindelijk weer een GT5 toernooi. Ik wil me bij deze inschrijven.

PSN = xZaze-

0
  2. User  avatar
    232 XP

[quote]Eindelijk weer een GT5 toernooi. Ik wil me bij deze inschrijven.

PSN = xZaze-[/quote]

iRobbert; met welke auto ga jij rijden? Heb jij al een auto gekozen? Want dan kan ik dat er ook bij zetten.

btw: m’n vrienden hebben een foutje gemaakt, Moter te ver opgevoerd. Is het goed als we met 580PP gaan rijden?

0
  3. User  avatar
    890 XP

Ik had graag mee willen doen, maar ik ben voor 7 dagen geband van PSN 🙁

0
  4. User  avatar
    2295 XP

[quote]iRobbert; met welke auto ga jij rijden? Heb jij al een auto gekozen? Want dan kan ik dat er ook bij zetten.

btw: m’n vrienden hebben een foutje gemaakt, Moter te ver opgevoerd. Is het goed als we met 580PP gaan rijden?[/quote]

Ik heb morgen werk van 8 uur ’s ochtends t/m 13:00 & daarna stage van 14:00 t/m 21:00.. Dus deze Zondag komt er niet van..

Zou het volgende week een keer kunnen, het lijkt me super gezellig!

0
  5. User  avatar
    232 XP

[quote]Ik heb morgen werk van 8 uur ’s ochtends t/m 13:00 & daarna stage van 14:00 t/m 21:00.. Dus deze Zondag komt er niet van..

Zou het volgende week een keer kunnen, het lijkt me super gezellig![/quote]

oke. bale. Ik post hier wel een keer een reactie als ik weer een raceje doe. Als jij een keer gaat racen kun je het hier ook zeggen, ik wil wel mee doen…

0
  6. User  avatar
    2295 XP

Is dit nog geldig? Of zullen we een nieuwe organiseren?

0
  7. User  avatar
    232 XP

[quote]Is dit nog geldig? Of zullen we een nieuwe organiseren?[/quote]

De race is al een hele tijd geleden, als je wilt racen moeten we even een nieuwe race organiseren. Maak maar een post, ik doe wel mee. 😉

0