Forum

Topic: bf3 Trophy glitch?

Anoniem's avatar

hallo,

Ik heb bij Battlefield 3 de trophy: gunslinger (get 10 kills with each back to karkand weapon) nog niet gehaalt terwijl ik al wel 10 kills heb met alle back to karkand wapens. Weet iemand hoe ik als nog die trophy kan krijgen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    hallo,

    Ik heb bij Battlefield 3 de trophy: gunslinger (get 10 kills with each back to karkand weapon) nog niet gehaalt terwijl ik al wel 10 kills heb met alle back to karkand wapens. Weet iemand hoe ik als nog die trophy kan krijgen?

    Heb je de namen goed gecheckt? Veel namen van wapens lijken op elkaar in BF3… 😛

  2. 161 XP
    BlackFist's avatar

    hallo,

    Ik heb bij Battlefield 3 de trophy: gunslinger (get 10 kills with each back to karkand weapon) nog niet gehaalt terwijl ik al wel 10 kills heb met alle back to karkand wapens. Weet iemand hoe ik als nog die trophy kan krijgen?

    Hey

    Ik heb dat ook meegemaakt werd helemaal gek die telling gaat niet goed gebeurt bij meerdere games waarschijnlijk zul je ook gewoon meer kills moeten maken met alle guns tot je die krijgt. Dat was mijn ervaring met die trophie dan.